Hjerteoperasjon igjen..?

På en måte var det godt å komme hjem igjen i går, men samtidig ville vi videre på tur. Vi tøysa med at vi bare skulle drite i jobben og dra videre, men at det selvsagt ikke gikk an. Joda, det var her vi glemte å banke i bordet, og ganske så riktig gikk det troll i ord, hvilket det ofte gjør med oss.

Da alarmen ringte i dag morges hadde eg hatt ganske nøyaktig halvannen times søvn. Nei vi var nok ikke så sein hjem, men det var bare ikke meninga eg skulle sove. Både arytmien og crohns’n hadde holdt meg våken på hver sin måte, så eg satt på dass mer eller mindre i hele natt, og skalv med en puls som varierte sporadisk mellom 76 og 147. Crohns reagerer på stress, og pulsen min stresser for tida.

Ringte først jobben og forklarte saken, så slo eg på tråden til legen fordi hjertearytmien har økt de siste to mnd. Fikk time på dagen, så det var bare å ta en rask dusj og kjøre. Når det gjelder hjerte er det lurt å ta det seriøst, og de som så meg lørdags formiddag er sikkert enig i at en legetime var på sin plass nå.

Tassen passer på!

Hos legen ble det målt både opp og ned, og med kalde puter på hele kroppen, og det ble som forventa oppdaga dobbeltslag. Med henvisning til spesialist og muligens ny operasjon, en sykemelding på nettet, og beskjed om å unngå stress, ble eg sendt hjem for å slappe av. Så da ligger eg her da, som en deig på sofaen med ujevn puls og verk i bringa og vurderer å begynne å bruke dette HER.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

29 thoughts on “Hjerteoperasjon igjen..?

    1. Huffa 😞.
      Önskar dig lycka till och god bättring kära dig.
      Varma kramar från mig till dig 💖
      Mvh Anette 😊

  1. Masse god bedring 😀 Eg har og sofa vakt, har 9 dager igjen før eg kan gjøre noe 🤪
    Var operert for brystkreft forrige fredag og har forbud mot å gjøre noe fra kirurg.
    Kun gå,ligge,sitte stå 🤪

  2. Ikke no kjekt å høre at formen din ikke er bra.Ønsker deg en masse masse god bedring. Du/dere har en utrolig koselig blogg med mange fine og humoristiske innlegg,har flira godt flere ganger når jeg sitter å leser dagens innlegg. Må innom en tur hver dag.

  3. Hei. Hvordan oppdaget du at det var noe feil ? Jeg har hatt litt høy puls og hjertebank i det siste. Har tatt ekg men ikke funnet noe feil. Da fikk jeg høre det var veske mangel. Men føler jeg har fått i meg veske. Så var jeg igjen hos legen. Uten at han hørte på meg eller noe. Så han på ekg bildene og så alt var fint. Dette var nok angst eller stress. Men jeg vet liksom ikke hva jeg skal tro. Og masse god bedring til deg

    1. Her viser det på ekg, og de hører dobbeltslag med stetoskop. Men for å konstatere det måtte eg ta 24 timers ekg, der ser man jo litt mer. Håper du finner ut av det, lykke til 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top