Den halte leder den blinde

Vi har faktisk vært veldig flink i dag, har hørt på legen og ikke gjort stort ut av oss. Våkna som vanlig av Tassen litt over åtte i morges, men isteden for at eg sto opp krøyp Tassen oppi senga og la seg med hode på magen min. Han lå bare helt urørlig og så på meg, som om han skjønte at eg ikke er i form. Det var ikke før Doc begynte å romstere på kjøkkenet at Tassen peip «god morgen».

Det ble kokte egg til frokost, med påfølgende hvil på sofaen. Nå som vi begge er litt på halv åtte må vi fordele oppgavene jevnt her, for huset må fortsatt holdes reint, kjøleskapet må fylles, og ikke minst må hygiene opprettholdes.

Det er på ingen måte helg uten denne her!

For å ikke råtne helt bort i sofaen meldte eg meg til å ta turene med Tassen, legen sa jo at tur var bra, og siden Pepsi Maxen i går måtte rasjoneres fordi ingen orka handling, tok eg den turen også. Doc ble hjemme og tok seg av vask av gulv og klær.

Starta med en varm dusj, og kledde meg i denne komfortable ullkjolen HER, men oppdaga at strømpebuksene mine er i ferd med å morkne. Første stopp på Kløfta ble dermed Cubus, hvor eg gikk målretta inn og kjøpte to nye strømpebukser. Øynene hvilte litt på noen fine kjoler, men eg slo de raskt fra meg da eg ikke orka prøve de.

Selv om målet hovedsakelig var matbutikk i dag tok eg flere ærend bare for å slippe flere turer, så eg var også innom polet og kjøpte ei vin. Greit eg skal slappe av, men om eg er i form til et glass vin i påsken og ikke har det når polet er stengt, da blir eg sur. Til sist fikk eg strøket resten på handlelista på Remaen, og Pepsi Maxen er herved redda! Hele handleturen var unnagjort på under halvtimen, og siden har vi stort sett lagt på sofaen alle tre her.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

5 thoughts on “Den halte leder den blinde

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top