Ei ulykke kommer sjelden aleine

Tror aldri eg har gleda meg mer til helg før, denne uka har vært så ufattelig lang. Først Doc sist fredag, og nå var det min tur. Aner ikke hva som har skjedd med meg, men eg er bare helt rar. Onsdagen kunne dere lese om at eg hadde glemt mye hjemme, og hadde det vært mulig hadde eg glemt min egen ræv også. Er skikkelig susete i hode, og har ikke engang klart å strikke på to-tre dager. Dvs, eg prøvde i går, og det ble bare rot.

I går var eg så gåen at eg knapt nok responderte da Doc snakka, mens vanligvis er det jo eg som prater hull i hode på han. Eg orka ikke holde min egen tlf for å bla på sosiale media, langt mindre skrive, derfor uteble blogging. Sov vel fra 18 tida i går til kl 6 i morges, og våkna like mygla. På jobben var eg på et tidspunkt så sliten at eg bare sto og skalv. Gikk på do for å ta ti min i fred, og da begynte blodet å fosse fra nesa, og pulsen varierte mellom 56 og 141 når eg satt stille.

Det ble full sjekk ja, takket være flinke folk.

Eg har en hjertefeil som bør tas seriøst, og ble dermed litt bekymra, så eg ringte legen. Det endte med sykemelding og streng beskjed om å ta det rolig, unngå all form for stress og unødvendige anstrengelser. Den eneste medisinen som kan hjelpe mot denne hjertefeilen kan eg ikke ta, for den krasjer fullstendig med crohns. Eg kan altså ikke gjøre annet enn å høre på legen.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

40 thoughts on “Ei ulykke kommer sjelden aleine

  1. Ojjda kära hjärtanes, önskar dig god bättring söta du 💖
    Varma kramar 🤗 från mig Anette till dig 💖

  2. Uff da, god bedring Helene. Synes dere har gjennomgått nok nå, må bare håpe på bedre tider for dere begge fremover. 🙂

  3. Uff da, ja nå har det vært mye for dere i det siste! Håper det snur nå, masse god bedring ❤️🐣

  4. God bedring til dere begge to 😀😎å ha ei så fin helg å påske som dere kan 🤗klemmer 😀

  5. HUff da… det er sant dette med at det sjelden kommer ei ulykke alene… Så trasig for deg 🙁
    Ønsker deg og Doc god bedring og god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top