Fullstendig amøbe!

Gud bedre for en susete skalle det er mulig å våkne med! Lå i morges og irriterte meg over noe støy eg ikke skjønte hvor kom fra, og skvatt greit til av Doc’s albue som plutselig stakk i sida. Det var jo alarmen som lå og slumra godt på overtid, og Doc lurte på om eg ikke skulle dra snart så han kunne få sove videre.

Stressa som eg var starta eg bilen og tok morgenstellet i all hast, raska med meg lunsjen og koppen før eg kjørte. Hadde ikke kommet hundre meter bort i veien her før musikken forsvant, og da eg skjønte grunnen måtte eg bare snu. Hadde glemt tlf på do av alle steder. Kom meg omsider på jobb, men da eg skulle ta meg en snus var det underlig få igjen. Hadde glemt den nye snusboksen hjemme!

Tør ikke strikke mer heller i kveld, for nå måtte eg rekke opp to ganger pga feil!

Redda meg med en gammel snusboks i sekken, selv om den var tørr som gråstein. Deretter leita eg frem Spotify for å høre podcast, men gjett én gang hvor ørepluggene lå. Hjemme selvsagt. Surrehode tenker du, og ja, det kan eg bekrefte, for eg hadde også glemt husnøkkelen. Nøkkelen til Forden er ikke på knippe om vinteren, for eg gidder ikke stoppe bilen for å låse døra når eg drar. Knippe lå hjemme.

Da Doc ringte ut på dagen ba eg han pent og inderlig om å holde seg hjemme når eg kom hjem, så eg slapp stå ute og vente i kulda. Da lo han høyt! «Glemt at vi bytta dørlåsen til kodelås i går?» Mhm, den er grei. Ei kollega mente det måtte være noe alvorlig galt med meg, eg var jo helt amøbe, så hun skreiv en provisorisk resept til meg, med uendelige mengder vin. Tenker eg tar den i bruk til helga ja!

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Fullstendig amøbe!

  1. Hehe, makan til uflaks og surr i hodet. Kanskje litt tåkehjerne? Jeg kjenner igjen “symptomene” 😀
    Gratulerer med topplassering i dag! 🥰

  2. Resept på vin ja hehehe
    Kanskje ikke så rart etter alt du og dere har vært igjennom siste døgna…
    God bedring på huset!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top