Morgenstemning med grisepiss

I dag hadde eg egentlig ikke tenkt å stå opp. Greit eg er takknemlig for jobben, og trives godt der, men eg merker vi er i en tid hvor eg blir mye mer sliten. Likevel våkna eg i dag av en Tass som var ivrig på å få a mor opp, og alle kroppsdeler som ikke var gjemt under dyna ble bitt av Tassen. Da var det bare å stå opp likevel. Planen min kunne fortsatt funke da, eg kan jo bare gå i denne HER hele dagen.

Nede sto Doc over grytene, ja altså over steikepanna da. Han hadde planer om å servere meg egg og bacon til frokost, men det gikk litt skeis. Før grensene ble stengt kjøpte leieboeren bacon i Sverige, og det viste seg nå å være fra ei råne. Det lukta urin over hele kjøkkenet så fort de traff steikepanna, så det fikk endt sine dager i søppelbøtta. Rånebacon smaker jo som grisepiss lukter! Snartenkte Doc stekte noen skinkesneier, og vi kunne likevel nyte en god frokost.

Behagelig, men lite praktisk!

Så var det denne morgenkåpeplanen min da, den ser også ut til å gå i vasken. Eg hadde helt glemt at vi skulle ut og kjøre ATV med naboen. Det tar seg ikke særlig bra ut med morgenkåpe på ATV gitt, ikke praktisk heller. Og håret mitt begynner å se tvilsomt ut, er ikke vaska på tre dager! Har liksom ikke lyst å ha fett hår i ny hjelm, så her må nok litt sjampo til verks.

Tenker eg kaster meg i dusjen, og finner en stilongs, så blir det nok mer moro i dag, enn morgenkåpe på sofaen hadde blitt. Følger du med på snap og insta vil det komme litt der etterhvert, og skulle det bli noen store tabber, eller morsomme hendelser, kommer det på Tiktok utover dagen! Vår Tiktok kan du følge HER.

 

Tiktok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top