For tidlig?

Skjønner at det er veldig lett å bli påvirka av blogger og Instagram for tida, mange blir faktisk påvirka i en større grad enn de tror og innrømmer selv. Eg må ærlig innrømme at eg selv hadde lyst på Buffalosko tidligere i sommer, ja de som var pop for 20 år siden. Hvorfor? Fordi mange sånne så kalla påvirkere eller influencere har det. Heldigvis slo eg det fort fra meg. Men det er så mye annet man kan bli påvirka av enn materielle ting.

Fjorårets julebilde, ja vi har så klart julegensere!

Nå i det siste har eg sett at fler og fler har pynta til jul alt. Flere som har det skikkelig fint nå, alt ser stilfullt og gjennomført ut. Nå som vi skal feire på Østlandet med Doc sin familie i år, så har jo eg da begynt å vurdere så smått litt julepynt selv. Joda, det blir skikkelig jul her også, men er det egentlig litt tidlig? Det er dette eg mener, bare fordi eg har sett flotte bilder av ferdigpynta hjem på flere blogger og insta, så får eg lyst å pynte selv. Er da enda godt det er julepynt i stedet for plastpupp som påvirker meg.

Eksempel på min stil innen julepynt, elsker den litt gamle stilen med mye rødt og arvegods.

Men altså den julepynten, det kom jo mye snø her i dag, julelista på Spotify er oppdatert, og eg har noen flasker julebrus fra Lerum stående, så julestemningen er det ikke noe å si på. Eg er likevel litt i stuss på om det er for tidlig, og det av flere grunner. Om det skal stå i flere uker før jul, vil eg da gå lei når jula kommer? Og om det blir stående fremme lenge, må eg jo drive å tørke støv av alt sammen flere ganger. Men igjen, det er jo utrolig koselig da, og skulle det mangle noe, eller om noe er ødelagt, har eg jo god tid til å spe på med noe. Det selges jo faktisk en del brukt julepynt.

Også gammelt bilde. Veldig enkelt, men dette bordet fylles jo gjerne med godteri også. Dessuten det duftlyset der er gull verdt! Ingenting lukter mer jul, elsker det! Det kan du kjøpe HER.

Nei, eg er litt usikker nå, om eg skal la meg påvirke av influencere og pynte i helga, eller om eg skal vente ei uke eller to til. Hva mener du? Skal eg bare ta huset og kjøre på med pynt? Eller vente? Hva gjør du?

Snap / Insta

10 thoughts on “For tidlig?

  1. For tidlig ennå. Er jo ikke advent ein gang. Her kommer stjerner opp til søndagen og treet på trappa får lys. Men jul blir det ikke i huset føre 22 des.

  2. For tidlig etter min mening… 🙄 Stjerner, staker og utelys kommer opp på søndag, mens julepynten får vente til 22/23 desember 😉

    Men selvfølgelig – du bestemmer jo selv hva du vil gjøre 😊

  3. Her pyntet jeg forrige helg, trenger litt lys og pynt nå i mørketiden 😊 Er uansett advent hvert øyeblikk, så da må det jo være lov 😊🎄🎁

  4. Jeg pynter til advent. Syns det er koselig
    med jul. Blir så kort tid å ha det framme vist man skal vente enda 14 dager syns jeg da🎅🏼

  5. Bare å begynne, det er nå som det blir tidlig mørkt at det er viktig å ha det korselig inne. Jeg har begynt litt smått og koser meg med det.

  6. Hei.eg pynta i går,i desember nyter eg synet av nisser rundt meg.liker og gammald julepynt og gamle ting.aldri for tidligt med jul🎅.

  7. Jeg synes det er for tidlig. Pynter litt med stjerner og lys til advent, resten får vente til rundt 20 . Des

  8. Hei 😊
    Eg mener det atte visst du liker litt tidlig julestemning og ønsker å pynte så pynt i vei 😁 Eg e vandt med en mamse som pynter tidlig til jul i begynnelsen av desember og synest det er herlig og har tatt med meg den (tradisjonen) og når nyttårsaften er feiret så er det ned med jula for da har jeg ikke lenger den julefølelsen. Dette passer oss supert og vi kommer alltid til å gjøre det sånn, så får kidsa velge sjøl når de skal til å pynte 😂👍 vi er så alle forskjellig og eg mener at tidlig jul må få være lov med tanke på de som er glad i det og omvendt ❤️ uansett, ha en fin julefeiring alle sammen 😊🎄🎅 Mvh Anette

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top