Hverdagen bringer så mangt!

Kjære hverdag, velkommen tilbake, men må du være så hard da? Godt å lea litt på seg, men du verden hvor slitsomt det er. Joda, det gikk helt greit på jobben, eg har til og med vært flink og drukket vann i stedet for Pepsi Max i dag. Etter jobb handla eg inn de mest kritisk nødvendige varene, sånn som melk og snus og sånt, så bar det raka vegen hjem på den velkjente sofaen.

Når sur vind i 2 grader er kaldere enn -18 grader.

Doc hadde lagd lapskaus med rester av pinnekjøtt, hvilket er helt himmelsk nydelig selv om man er lei julemat. Nå er det uansett ribbe det har gått mest av her ei god stund da, men etter en middag med pinnekjøtt må man lea litt på seg igjen. Tassen nekter aldri for tur, så vi rusla avgårde.

Denne testen er 100% sikker.

Sur vind, 2 grader, og sko med hull i. Nei, det ble ikke lange turen, fikk mer frost i meg nå enn da det var -18 grader. Uansett, eg trenger nye sko, for nå kan ikke Levi’s skoene brukes på vått underlag lenger. Og den mosjonen uteble, så eg endte tilbake på heving på sofaen igjen.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top