Blått er i det minste flott!

Starta dagen skikkelig bra i dag gitt! Hadde meg en god gammeldags aketur i trappa ned fra gjesterommet! Glei på øverste trinnet, men rakk ikke kjenne smerten i foten før ræva smalt ned på kanten og eg glei i all hast, trinn for trinn helt ned. De sekundene føltes som en evighet hvor eg i full panikk greip etter både gelender og trappetrinn, uten å klare annet enn å ta ei negl i fallet. Eg ble så satt ut og klarte ikke reise meg, og ble stående et minutt på kne og summe meg.

Nei, dere får ikke nærbilde!

Noen timer seinere utgjør dette et nydelig fargespill i de mørkeste nyanser, på en halv rompeball, med noen flekker på den andre. Vondt kommer det til å være noen dager ja, men også nesten litt kunstnerisk vakkert ble det. Måtte sitte litt på sida under middagen, men glemte det nesten litt da eg dytta nedpå klippfisk til den store gullmedaljen.

Etterpå har eg klart å sitte litt skakt i sofa og godstol, og nå har eg fått masse smertestillende i form av akevitt, så det begynner å komme seg. Litt spent på morgendagen, da skal eg sitte åtte timer i bil hjem igjen. Nå ble dette et kort innlegg, men eg bruker tida på å kose meg mens eg enda er på Radøy, uten glatte sokker i trapp! Nyt lørdagen godtfolk!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Blått er i det minste flott!

  1. Uffda, det ser ikke godt ut 🥴 Så masse god bedring til deg.
    Men må innrømme at jeg fikk meg en god latter da du hadde skrevet det så levende, syntes jeg hørte både rabalderet og alle glosene som sikkert kom.
    God jul 🤶🎄🎅✨

    1. Hehe ja, eg kunne ikke annet enn å le av det hele selv 😅 Klarte til og med å vekke nevøen min med fallet, en ungdom som sikkert helst ville sovet noen timer til 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top