Sovna fra hele hevnen!

Hverdag nr 2. Ja, dette får bli et kort innlegg, for her er det ikke så mye spennende å melde om. Eg dro på jobb som vanlig, litt forsinka, med undikken på vrangen, og treigere enn et påkjørt dovendyr. Selv med kaffe og en sånn HER var det lite fokus å hente, enda det pleier være bankers. Eg var så ukonsentrert at på et tidspunkt skjønte eg ikke forskjell på vannflaska og kaffekoppen min, og det gikk ikke opp for meg før eg fikk brainfreeze av kaffen.

Godt å sove, men eg hadde viktigere ting å gjøre!

Vel vel, etter lunsj ble ikke akkurat formen bedre, heller tvert imot. Da var det ikke hverdagen som holdt strupetak på energien min, og nei, det er ikke korona heller, det er nemlig tid for medisin igjen i morgen. Ja, den vanlige eg får intravenøst hver sjette uke, Infleximab, sånn biologisk medisin. Eg pleier jo bli et ordentlig surrehue de siste dagene, så det må være eneste logiske forklaring på dagsformen.

Etter jobben hadde eg planer om å fråtse i god mat, for Doc må faste pga en undersøkelse. Hver gang eg har fasta har jo han kost seg, og til og med da han har kjørt meg til sånne kontroller har han spist pølse i bilen mens eg har sittet utsultet og tigga som ei mager bikkje. Dette skulle være min sjanse til litt søt hevn. Men neida, denne tøtta slokna tvert på sofaen, og sov i mange timer. Joda, eg fikk dytta nedpå noen frikadellekaker og nudler, men det gjorde liksom ikke helt den planlagte nytten.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Sovna fra hele hevnen!

  1. Godt du får påfyll i morgen av nødvendig medisin. Lykke til og takk for at du ikke slutta å blogge😘

  2. Kommer vel flere muligheter ymtik “hevn”. Det er godt når man får medisin. Får påfyll selv hver 3 mnd ca med B12, merker godt på kroppen når effekten av depotdosa begynner å bli borte.

    Enes med forrige taler, godt du ikke slutter. Er den eneste jg gidder følge no med på detta.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top