Litt for godt trykk i årene gitt!

Kom meg faktisk ikke på jobb i hele tatt i dag. Var ikke dårlig, ei heller smerter. Bare helt utslitt, og siden eg likevel skulle innom Ahus brukte eg morgenen på å slappe litt av. Litt kosetid med Tassen gjorde susen, egentlig burde bikkjer komme på blå resept, de gjør bare alt bedre.

Skolda meg litt i en kokvarm dusj og kledde på meg, og like før eg skulle kjøre innover kom Doc hjem fra sine undersøkelser. Ja, han går jo til utredning for smerter og utmattelse, så du kan vel si vi kler hverandre også der. Tassen var så strålende fornøyd da far kom hjem, at han knapt nok fikk med seg at eg dro.

God stol da!

På Ahus har eg samme faste rutine som eg nå har hatt siden desember 2018; først blodprøver på lab’en, de må alltid tas 30-45 min før timen min. Da de får svar settes veneflon, og så tar det vanligvis ikke mer enn 30 min å medisinere meg for seks nye uker.

Den rutina ble tøyd i dag. Det var ikke lett å finne villige årer på lab’en, men etter pirking og flere stikk ble glassene fylt. Da veneflon måtte settes i ei allerede bestukket åre sto blodspruten. De fikk stoppa det fort, men her var det så mye trykk at det ble motstrøm når medisinen skulle inn. Gjengen på gastro visste selvsagt råd, kjørte på med saltvann, og plutselig funka det. Og utover ettermiddagen var det bare rein avslapping, og vips så er eg i toppform igjen!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “Litt for godt trykk i årene gitt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top