Trodde det var luft!

Midtuke pleier vanligvis å være lovende, ja selv om det er like langt unna helg begge veier. Eg gjorde som vanlig, reiste på jobb i god tro og i god form. Fylte opp kaffekoppen og satte i gang, dagen skulle bli meget oppegående selv om snøen dalte i god driv sidelengs utenfor. Vi vet vel nå etterhvert at det er normalt i mai.

Ikke verste plassen å bli sittende!

Vel vel, det gikk ikke lange tida før det buldra i bringa, men eg tenkte ikke mye over det, og fortsatte der eg holdt på. Crohns har jo en tendens til å romstere litt rundt. Så begynte det i mellomgulvet, la gå, tenkte eg. Men da den velkjente stikkinga i sida satte i gang var det bare å sette på munnbind og gå målretta mot dassen. Joda, de fleste kollegaer har nå lært at man stopper ikke meg når eg går kappgang.


Etter å ha gjort både grovarbeid og papirarbeid på det lille pauserommet vendte eg tilbake til min arbeidsstasjon. Her var det egentlig ikke stort mer eg fikk gjort, for mageknipen bare økte på, og det var snart ikke lenger mulig å stå oppreist.

Før noen spør hva som står på veggen, må ha litt lesestoff når man er storforbruker av det lille kontoret.

Rakk så vidt å kjøre hjem før neste runde, og etterpå la eg meg på sofaen i fosterstilling med en god dose selvmedlidenhet og dette HER. Igjen romla det i magen, men denne gangen var det bare luft – trodde eg… Uten å gå i detalj kan eg trygt meddele at eg er sjeleglad for at eg dro hjem fra jobben så ingen fikk se hva som skjedde! Nå først har endelig magen stabilisert seg litt, så vi får se om eg tør dra på jobb i morgen!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

8 thoughts on “Trodde det var luft!

  1. Beundrer deg som orker og gå på jobb med den magen👍Har selv endel magetrøbbel,syns det er dritt i rette forstand og gå på jobb,men man må jo🤨Men du er nok verre angrepet enn meg tror jeg🤨

  2. Hadde en sånn dag igår jg også.
    Usikker på om det er bivirkning av vaksina eller noe jg har spist. Magekrampe, oppkast, diare… Hurramegrundt, og for å toppe det hele, 3 ganger med nogo attåt i underbrokji.

    Gir seg heldigvis idag, så kanskje jg klarer ete litt.

    God bedring

  3. Akkurat den biten kjente jeg meg godt igjen🙈
    Det har skjedd meg en del ganger🙈
    Håper alt er bra igjen nå❤️
    God helg😃❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top