Tassen måtte til veterinær!

Reklame | Cubus

Doc har drevet ute i sola med bobilen i dag også, og i tillegg klipt plenen, men det er ikke bare bobilen som sliter her. Tassen har halta på venstre bakbein siden i går morges. Først tenkte vi det kunne være et insektbitt, men siden han fortsatt halta i dag, og det bare ble verre ringte eg veterinær. Fikk time ganske kjapt, så det var bare å gå en liten dotur med han, og så kjøre bort til Neskollen dyreklinikk.

Tassen er kanskje en raring, han elsker nemlig dyrleger, for han gikk rett til døra og bjeffa at han ville inn. Han logra og var så lykkelig da han kom opp på bordet, og lot de velvillig undersøke han. Tassen er ikke dum skjønner du, han visste det venta godis etter undersøkelsen, og da er egentlig alt greit.

En pjusk, men lykkelig Tass, og ja han røyter!

Det viser seg at Tassen har en liten feil i kneet. Er veldig vanlig hos småhunder at senga til kneskåla ikke er dyp nok, og da blir kneskåla liggende og forskyve seg. Dette er ikke vondt for Tassen, er bare nok ubehag til at han ikke tør gå på beinet. Og siden han har holdt det opp i to dager har han i tillegg pådratt seg en muskelbetennelse i lysken.

Eg kjørte Tassen hjem til far, og dro til Kløfta for å handle medisin. Nå var det bare apotek og matbutikk eg skulle på, men eg kunne ikke unngå å stikke innom Cubus. Av en eller annen mystisk grunn har eg begynt å like kjoler, og det har eg sett etter i hele sommer. Har eg blitt voksen? Noen av kjolene eg har titta litt ekstra på i ferien var nå på tilbud, og da måtte eg bare slå til gitt.

Er så fornøyd med begge disse kjolene! Link til de ligger lenger ned!

Begge disse sitter fint på, og er superbehagelige, så eg kjøpte selvsagt begge. Den rosa finner du HER, og den blomstrete finner du HER. I tillegg kjøpte eg denne shortsen HER, som har like god stretch som ei godt brukt joggebukse. Da eg kom hjem var Doc fornøyd med kjolekjøpet mitt, og Tassen begynner alt å komme seg etter første dose medisin. Det blir masse kos og snutesuss på pelsbarnet denne helga ja!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

10 thoughts on “Tassen måtte til veterinær!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top