Advent! Luke 20!

20.desember fant vi frem spylervæska!

I dag har eg faktisk fått gjort ganske mye. Siden morgendagen starter på Ahus før fuglene rekker å slippe en fis, og fortsetter med en lang reise, var det greit å få unna litt her. Fikk pakka alt eg trenger å ha med i jula, inkludert kjole, snøreboots og hatt til julebord. Ja vi dresser oss så klart opp i viktorianske penklær til et så flott julebord. Doc får selv pakke alt han trenger. Julegavene står også klare.

Etter det tok eg huset. Nei altså eg tok ikke huset sånn da, men rettere sagt, eg tok husarbeidet, og ja med spylervæske selvsagt. Det er mye kjappere både si og skrive «tok huset», så da sier vi det sånn. Rart hvordan ord og utrykk blir til egentlig. Som om ikke alt dette var nok, lagde eg også middag i dag. Medisterkaker med poteter, blomkål og brun saus. Men nå gjenstår faktisk bare å støvsuge her, noe eg vurderer å overlate til Doc, mens eg går i dusjen og vasker meg selv mens eg først er i gang. Da vil eg tro det meste er klar til morgendagen, og eg krysser fingrene for at det ikke er noe mer tull med Ahus nå.

Follow my blog with Bloglovin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top