Nyter det å gi faen!

God aftens godtfolk! Hadde egentlig ikke tenkt å blogge i dag, planen var å kjøre total avslapping og rett og slett gi bittelitt faen i verden. Klarte det med god margin i går, alt eg gjorde da var å steike pannekaker til middag, og lage en halvdårlig video på TikTok. Dette å gi litt faen er noe alle burde prøve, det er virkelig undervurdert.

Nå er det jo generelt en del eg vanligvis gir faen i, som f.eks det at eg har valker, og hva andre måtte mene om det. Men i går ga eg til og med totalt faen i både jobb, blogg og husarbeid, lå på sofaen i bare denne HER. Det var nok til at eg ble litt kvikkere i dag. Har ikke begitt meg ut på de store utfordringene i dag heller, bare vaska badet og tatt meg en dusj. Det får jaggu holde for nå.

Synes faktisk dette er fortjent nå!

Sånn ellers har vi stort sett glant på TikTok, og kreativ som Doc er har jo han så klart mye ideer til egen TikTok. Det er en veldig artig app, sånn om du ikke visste det. Og vi har hatt en bedre middag levert på døra fra Kløfta pizza, så nå har vi ligna absolutt helt ned med litt vin og snacks. Med det ønsker vi dere alle en fortreffelig lørdagskveld!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Nyter det å gi faen!

      1. Kroppen sier ifra når den trenge ro og hvile, så en dag på sofaen er ok. Blir så mye bedre senere
        Ha en rolig søndag!😎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top