Fått svar på prøvene!!

Er jo på en måte opplagt for tida, men sliter fortsatt med å stå opp om morgenen, så det var ikke mer enn akkurat at eg rakk jobben i morges. Det gikk nå for så vidt greit. Men nå har eg fått et lite oppbluss av crohnsen i halsen, og det føles som en halsbetennelse. Det var ingen feber å spore, hurtigtesten var negativ, og crohns er ikke smittsomt, så det var ikke alternativ å bli hjemme. Kaller ikke dette å være syk.

På jobben hadde eg på meg skjerf, og dytta nedpå med te, hvilket funka veldig bra. Det gikk faktisk helt fint dette her, og halsen er blitt bedre alt. Pleier vanligvis ikke vare så lenge, regner med det er over før helga, ja, kanskje i morgen alt. Helga er uansett hellig!

Tur er medisin, selv om det er blitt kjølig! Skulle bare hatt flere stier i umiddelbar nærhet.

Kan forresten meddele at eg har fått svar på kontrollprøvene nå, og den var heldigvis ikke fullt så høy. Det hadde skjedd en feil med den forrige fekalprøven. En stor lettelse der, for da slipper eg nye utredninger og evt bytte medisiner. Denne kontrollprøven var riktignok en del høyere enn hva eg pleier ligge på, men ikke noe kritisk. Det forklarer likevel slappheten min, for disse B12 sprøytene eg får i ræva har ikke gjort store utslaget.

I dag dro mamma og pappa videre på tur, så det var ingen middag klar etter jobb. Med to i like laber form her ble det såre enkelt, eg kjøpte med sushi hjem. Husker du at eg fikk bot enda eg hadde betalt for parkering i vinter? Kjefta på den vakten da, og i dag var han ute etter hevn. Han kjørte etter meg gjennom hele Jessheim, og sto i fem min og bare glana på meg og bilen. Eg lot bilen stå i gang så eg kunne kjøre om han kom bort, og da han så at eg tok bilde stakk han fort!

Eg turte ikke engang gå til automaten for å betale, for han her er sleip nok til å skrive ut bot i mellomtida!

Etterpå ble det mer strikking og en lang tur med Tassen. Har jo alltid gått turer, men i vår har vi gått lenger turer hver dag, og det gir nok mer energi enn all verdens medisiner. Det tenker eg å fortsette med!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Fått svar på prøvene!!

  1. Hei. Har crohns selv, og har slutta med B12 sprøyte i ræva🤣🤣. Tar en tablett, Behepan, hver morgen. Det funker fint. Ellers er crohns ikke noe særlig, så ønsker deg alt godt 😊

    1. Tåler ikke de tablettene, da blir crohnsen verre 🙈 Derfor eg tar sprøytene. Akkurat nå er det oppbluss igjen her, og eg er litt sur for det 🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top