Dette så eg faktisk komme…

Eg visste på forhånd at forrige uke kom til å bli travel, men prøvde å slappe av innimellom. Dro først til Vestlandet tre dager for begravelse, og deretter til Dublin fire dager for konsert, med til sammen 43 timer i reising sist uke. Når man da har crohns og hjertearytmi, som forøvrig klikker av stress og og press, da sier det seg selv at det blir en reaksjon. Særlig når eg i tillegg måtte utsette timen til medisin sist uke.

Våkna dermed med tjukk hals i morges. Hadde ikke feber, men feberfølelsen var der, vond i hals og ellers smerter i hele kroppen. Det er helt typisk for hvordan mine oppbluss er, så nå må eg nok ta det litt piano fremover. Skulle det bli verre er jo det positive at eg sikkert ikke får i meg mat, og raser ned i vekt igjen, sånn som i vår. Akkurat det hadde jo vært greit da! Det som er enda mer typisk er at ingen apotek har sterk nok hostesaft nå, så det går en del av DENNE om dagene. Er i det minste på tilbud da.

En hilsen fra dovendyret

Sa fra til sjefen ståa ikke er helt optimal, så eg kom til å ta det rolig på jobb. Hun var bare glad for at eg i hele tatt var der. Det har ikke akkurat vært min mest arbeidsomme sommer med tanke på long covid og ting som har skjedd ellers, så eg vil virkelig ikke være borte fra jobb mer nå. Etter jobb har eg ikke gjort stort annet enn å sove, men det er jo en konsekvens eg velger å ta for å i hele tatt kunne dra på jobb.

 

@docogdask

2 thoughts on “Dette så eg faktisk komme…

  1. Du har en fantastisk arbeidsgiver, det er helt sikkert 🙂 Du er heldig! Dette med å kunne komme og gå uten problemer er så viktig – når man sliter med helsa 🙂
    Ønsker deg god bedring 🙂

    1. Får ikke komme og gå uten å ha avtalt det da, og da må eg evt ha sykemelding. Er på jobb hele dagen, tar bare litt mer pause. En leder vil vanligvis heller ha en halvdårlig ansatt enn fravær 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top