Doc er drømmemannen!

Var hakket bedre i formen da eg dro på jobben med i dag, og det at bilen var isfri i morges gjorde underverker for både humør og mot. På jobben var det bare å kaste seg rundt og komme i gang mens energinivået enda tillot meg å være effektiv. Et lite møte ut på formiddagen dro meg rett ned i dass. Det var ikke noe negativt å hente på møte, men mer den halvtimen med stillesitting.

Helt klart en bedre morgen!

Noe mindre produktiv frem mot lunsj, og da eg ble litt for fort mett i lunsjen var vel løpet kjørt. Joda, fikk gjort litt etterpå, så det var uansett mer enn om eg hadde vært hjemme. Nå var det bringa som hadde egne meninger. Det at eg var tjukk i halsen i går har flytta seg sørover, som det ofte gjør, så nå er det vel et nytt oppbluss i vente.

Det går seg sikkert til, snart helg, og medisin på Ahus igjen på mandag. Enda så mye som eg har vært borte fra jobb i sommer, så kunne eg ikke gleda meg mer til helga i morgen. Har overhode ingen planer annet enn å gølve et glass vin, og børste Tassen. Kanskje ikke i akkurat den rekkefølgen.

Flotteste drømmemannen!

Da eg kom hjem fra jobben dufta det av rein luksus her. Doc hadde alt sendt mld, så eg visste han hadde vært driftig på hjemmebane. Her var huset strøkent, og middagen sto klar, for en drømmemann! Han fortjente en påskjønning, og siden eg alt hadde fått mld på forhånd om hva han hadde gjort i dag, dro eg innom butikken og kjøpte is til dessert. Doc fortjener da såpass når han gjør alt, sånn at eg bare kan slappe av og hente meg inn igjen!

 

@docogdask

6 thoughts on “Doc er drømmemannen!

  1. För en underbar snäll man du har 🤗.
    Ja, förstår gott att du hade gort igen, ditt ja 😊
    Ni är ett underbart par 🤗😊
    Kram till er båda två 🤗😊💖
    Från mig Anette 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top