Lykken er Doc, Tassen og en rev

De som kjenner meg vet at eg fort går på veggen om eg må være hjemme et par dager, så eg hadde nærmest gleda meg til å dra på jobb i dag, selv om det bare er 50%. Avtalte med sjefen at eg skulle prøve å jobbe 10-14, og synes det hørtes greit ut. Men da klokka runda 10 i dag satt eg fortsatt hjemme på dass. På en mld til sjefen sto det dermed at eg var forsinka, hvilket han forsto.

Dro på jobb så fort eg var klar, med et lynraskt stopp innom butikken for å kjøpe snus. Følte meg egentlig i storform da eg stempla inn, men det skulle ikke gå lange tida før beina begynte å svikte under meg. Måtte ta en sånn HER, og da føles det nesten rart å skrive her at eg er fornøyd med meg selv etter å ha holdt ut i fire timer på jobb i dag.

Tassen ville dele en rev med meg!

Da eg kom hjem var Doc og Tassen på en liten dotur. Må ærlig si at når man ser de to på avstand er de ganske så like, to surrete karer som vimser og dilter lykkelig etter hverandre. Er favorittgutta mine det!

Middagen i dag ble noe så delikat som pølser og spagetti med ketchup på, dette fordi det var eg som sto for kokkeleringen. Maten både smakte og metta godt nok. Nå er vi begge i sofamodus, mens Tassen vandrer hvileløst frem og tilbake med en ihjeltygd rev i nebbet og vil leke. Vi har det egentlig ganske bra nå alle tre.

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top