På an igjen…

Starta dagen med å dra på jobb, som jo er helt normalt. Formen var fortsatt helt bak mål, faktisk flere hakk passert det velkjente pjusk. Eg dro hjem etter et par timer, etter oppfordring fra kollegaer, skulle uansett inn til Ahus i dag. Hjemme rakk eg dytte i meg lunsjen min og bytte klær, før turen gikk til Ahus. Doc har i mellomtida fått rydda unna litt søppel, blant anna kasta alt som har stått bakpå Forden siden sist hyttetur, samt hatt bobilen på etterkontroll.

På Ahus gikk alt sin vante gang, eg fikk medisinen og er klar igjen om seks uker. Noen har bemerka seg munnbindet eg hadde på snap i sta, om det fortsatt er påbudt på Ahus. Nei, det er ikke påbudt, men kan forklares av formen min. Eg tok bare litt hensyn. Grunnen til at håret er så hvitt av og til er forresten DENNE, bruker den en gang i uka.

Rart å gå med munnbind igjen, og folk glodde som om eg hadde byllepest!

Vel hjemme møtte eg Doc, som forøvrig kunne fortelle at vi har to år til på oss til å bygge minner i bobilen. Eg hadde ikke regna med annet heller, for den bilen er strøken. Nekter å tro at noen kan være mer nøye med en gammel bil enn Doc, han koser seg når han får gnikke og gnukke på den gamle røveren.

Men tilbake til formen min da, du husker kanskje at eg har snakka om oppbluss? Det var ikke det. Tok en test eg, og eg har f**n meg fått korona igjen! Etter å ha hatt det i over to mnd, knapt nok kommet meg tilbake i jobb før eg fikk det igjen, så er det forbanna frustrerende. Så nå ligger eg her full i feber på sofaen, med pledd og snytepapir. Og Doc? Jo, han steller nesten like pent med meg som med bobilen.

 

@docogdask

8 thoughts on “På an igjen…

  1. Kjære vene…føler med deg.Går visst bare rundt og rundt det der,du må være uheldig.Hører det er mye smitte nå men det må da være måte på.God bedring i alle fall.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top