En samtale over dammen!

I natt sleit eg med å sove, eller, eg sovna egentlig fort, men så våkna eg plutselig og fikk ikke sove igjen. Saken er den at eg er akkurat som en femåring på lillejulaften, skal det skje noe over normalen blir eg så oppgira at søvn ikke er et alternativ. Eg skulle bli fullvaksinert i dag, et ord vi aldri før har brukt i hverdagen.

Nr 2 på plass!

Nå er kanskje ikke det noen big deal for enkelte, men når man ikke har stått full og villfaren på et smekk fullt dansegulv og trampa takten til noen som gauler favorittstrofene fra en scene på 14 mnd, da betyr det plutselig litt mer. Nå gjenstår bare resten av Norge og verden!

Det artigste med denne vaksina er at nå som vi faktisk har fått 5G, kan eg ringe direkte til Bill Gates fra venstre skulder. Eg slo av en liten prat med han i sta, men han hadde dårlig tid siden det var så mange millioner andre som også har fått denne så kalla chip’en i armen.

Da var det gjort! #fullvaksinert

Han kunne i midlertid avkrefte ryktene om overvåking, han har ikke behov for å chipe oss. Gates mente han hadde full kontroll fra før av, for vi er jo dumme nok til å bruke mobil tlf, PC, bankkort, bil, og mange andre ting som er sporbare. Dermed trenger ikke folk være bekymra for verken vaksine eller 5G.

Joda, muligheten for at denne samtalen er oppdikta finnes, men eg regner med du tar poenget. Og nei, skuldra mi har ikke blitt magnetisk etter verken første eller andre dose. Ikke engang bivirkninger å spore av denne dosen.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top