Inntar helga med godt mot!

Jaaaa! Kom oss på jobb i dag begge to!! Nå er ikke akkurat formen eksepsjonell her, men hodepinen har trukket seg tilbake til mildere murring i nakken, og kroppen verker noe mindre. Doc har nok litt mer smerter enda. Vi testa uansett negativt, igjen, så da bør saken være biff. Alt er ikke korona vettu, så eg tar det for god fisk når alle testene, som er tatt både i hals og nese, bare viser én strek.

Nå gikk det ikke akkurat i formel1 fart på jobben, men eg var der, og eg fikk da gjort en del. Kaffen på automaten smakte, ikke nødvendigvis veldig godt, men som den pleier. Og lunsjen var medbrakte middagsrester, godt nok.

Da var det helga, og denne komboen er perfekt på en god fredag!

Etter jobben føyk eg innom senteret på Kløfta. Måtte bare innom apoteket og matbutikken for å fylle på litt der det trengs. Men du verden så folksomt det var da, folk over alt. Noen hasta avgårde uten å ta hensyn til noen ting, noen like forvirra som hodeløse høns, og noen som hadde all verden med tid og lagde køer ved både her og der. Mens eg forsøkte sirlig å lirke meg mellom dem alle.

Godt mulig noen andre ville plassert meg i en av de nevnte kategoriene, men eg var i det minste raskt ferdig og kom hjem i vettug tid. Hjemme sto Doc med middagen og venta på fiskesausen eg skulle kjøpe med, han hadde nemlig kokt poteter og holdt på å steike panert torsk. Ja, det er akkurat så glad vi er i taco, at vi heller har fredagsfisk. Nå er ikke det fastsatt tradisjon, men uansett mye bedre enn taco. God helg til alle, fra oss i sofaen!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

3 thoughts on “Inntar helga med godt mot!

  1. Jeg likte ikke det potetgullet så godt, men så har jeg ikke prøvd det med dipp, åssen smakte det? Favoritten min er SuperChips og den dippen du har der, da klarer ikke jeg å stoppe 😉

    Fortsatt god kveld til dere 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top