Når kjedsomhet setter spor

Reklame |

Først vil vi takke for alle gode og fine ønsker om god bedring nå, det varmer og det hjelper. Vi tar det piano og slapper av her. Dagen starta omtrent på samme måte som i går. Doc lufta Tassen og så kom Tassen for å vekke meg med er realt snutekyss i nesa.

Før-bilde, før eg gikk bananas!

Nå som vi er pålagt å være late begge to her begynner eg alt å kjede meg litt. Tanken på å holde sofaen i flere dager gjør meg så rastløs at eg måtte finne på noe i dag. Det ble litt enkel egenpleie. Og så har eg bedrevet nettshopping, men ikke si det til Doc! Nå som vår og sommer står på trappa var det helt gull å finne DENNE solkremen til bare 15 kr, pluss mye annet på tilbud.

Umulig å smile naturlig med dette!

Det eg har gjort i dag var egentlig litt for fort gjort, og nå kjeder eg meg igjen. Først vaska eg fjeset med varmt vann på klut, og så påførte eg DENNE peel off maska på hake og panne siden den skal sitte lengst. Deretter satte eg DENNE stripsen på nesa, og farga så bryna med DENNE pakken i brunsvart. Utrolig hvor lenge den har vart egentlig, sikkert brukt den 10-12 ganger alt, og ikke tom enda.

Ikke gjør dette rett før du skal ut, ta det dagen før!

Da eg tok av alt dette skulle eg sikkert vært flink blogger og vist resultat på nesestrips og maske, men eg synes det ser så groteskt ut at dere skal slippe å se det. La meg bare få si; DET VIRKER! Foreløpig resultat er litt brynfarge på avveie og røde områder i fjeset, men i morgen er eg som ei glatt barnerumpe.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Når kjedsomhet setter spor

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top