Nytt undertøy, det var på tide!

Reklame |

Nå har det seg sånn at det begynner å bli litt krise i heimen. Ikke bare har eg selv merka det, men nå har til og med Doc ymta frempå at det er på høy tid med nytt undertøy. For all del, eg har mer en nok, problemet ligger i at det knapt nok henger sammen lenger, og langt mindre holder oppe vitale kroppsdeler.

Må innrømme at det var litt komplisert å prøve bh’er med maske.

Når 9 av 10 bh’er ikke lenger gjør jobben sin, samtlige truser er falma og utvaska, bare fire sokkepar fortsatt er hele, og man har sår rundt puppestellet etter knekte spiler, da er det greit å bruke litt kronasjer. Etter jobb stakk eg derfor innom Cubus for å kunne handle litt med god samvittighet.

Bare å sette i gang da! Denne bh’en finner du HER.

Første sjokk var da eg måtte henge tilbake alle bh’ene eg prøvde fordi de var for små, og andre sjokket kom da tilbudshyllene var renska for den størrelsen eg trengte. Greit, så har meieriet rukket å bli litt større i jula, det kan både Doc og undertegnede faktisk leve godt med. At min størrelse er den første som ryker fra hyllene kan eg også leve med, det må da være positivt å være bygdas mest alminnelige størrelse?

Klart eg ikke kunne gå fra denne bh’en, ingen kan se forskjellen på puppene! Klikk på bilde for å komme direkte til bh’en.

Vel vel, det ble tre bh’er denne gang. En svart litt dyrere, en grell en fordi det var eneste på tilbud i riktig størrelse, og en hvit en. Det er faktisk første gang på over ti år at eg kjøper hvit bh, for de er blir uansett så fort stygg. Tenkte kanskje ikke klart, men den var jo så fin på! Den var heller ikke så dyr og er i mange farger, du kan kjøpe den HER.
Truser ble det ikke, for det var bare sånne tynne slimser med alt for mye blonde, og sokker glemte eg, så det kjøpte eg faktisk på Meny.

Var kanskje ikke så dumt å glemme sokker på Cubus….

Hjemme hadde ikke Doc lagd middag, for eg var så blåst at eg hadde tidligere i dag bedt Doc handle så eg kunne teste sånn brettepizza. Sliten og gretten som eg var ble det ei lita klikkebyge da eg til min store forskrekkelse fikk se at Doc hadde kjøpt feil pizzasaus, hva er det egentlig med mannfolk og handlelister? Nok om det.

Bare å fortsette å brette fra en side helt rundt og steike noen minutter på hver side. Knallgodt!

Brettepizza er en ny trend hvor man bruker tortillalefser som base. Først kutter man et snitt fra midten og ut, og så er det bare å fordele forskjellig fyll på hver sin fjerdedel av lefsa før dette brettes rundt så det blir en trekant. Se bilde om dette ble problematisk å forstå. Fyllet velger du helt selv, ta på noe du vet du liker, så er det garantert godt. Tror forresten ikke det heter brettepizza, men det er hva vi kaller retten her. Bon apetitt!

2 thoughts on “Nytt undertøy, det var på tide!

  1. Du er jammen god som klarer å gå m3d spile BH!Har selv gjort det i alle år,men nå får jeg helt “noia”😯Orker ikke😯🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top