Shit! Er det manflu i hus?!

Skriver dette med forbehold om trykkfeil pga evt feber og hostesaftrus. 

Da satt eg der igjen i dag da, begynner å bli en vane nå, men ikke den verste vanen man kan ha. Er vel nesten så eg går på fornavn med gjengen der, det er da heldigvis en grei gjeng, men kanskje likevel ikke stedet man ønsker å være så ofte. Eg snakker om venteværelse på legekontoret. Men det gikk unna her i dag da, så det er ikke så hakkende gale. 

Denne gang er det luftveiene som måtte sjekkes. Er like tungpusta som en hval i lava og verker i bringa, så det burde vel muligens undersøkes. Det starta jo bare med en forkjølelse på søndag, og mandag følte eg meg alt litt bedre, så da var vi jo på premierefest. Merka fort at eg ikke var i form, for eg tålte jo ingenting, helt gelé av litt champagne. 

Gårsdagen var eg jo helt kake, men tenkte jo da at det måtte være en grei mix av fyllesyk og forkjøla, selv om det føltes mer som manflu. Holdt dermed sofaen med ullpledd i hele går, og Tassen lå og varma føttene mine mens Doc ordna med mat og alt vi trengte ellers. Ble greit varta opp av min godeste Doc, så eg skal ikke klage. 

Det ble lite søvn i natt pga hosting, og nå har Doc blitt litt forkjøla også. Er ikke det typisk? Vel vel, i dag ringte eg i alle fall legen fordi eg var som sagt tungpusta, har jo bare tatt noen få røyk i dag! Etter å ha vært inne og blitt lytta på og levert noen dråper blod til testing, resulterte det i en noe diffus mellomting av bronkitt og lungebetennelse av virus. Altså null medisin. Da blir det minifylla på hostesaft i noen dager, og ullpledd på sofaen.

Satser på bedre form i morra….

11 thoughts on “Shit! Er det manflu i hus?!

  1. God bedring:) Tjener du penger på bloggen din nå? Den begynner og bli ganske populær:) Sikker på du kommer langt opp på topplista nå når du kommer på Charterfeber.👍

  2. Masse god bedring og håper at formen blir bedre snart . Godt du har noen som passer på deg 🙂 når kommer episoden av dere på TV?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top