Luke 8; ble brennheit av dette!

Nå har faktisk den selvbruningen jevna seg ut enda mer, men det ser ut som eg har vært ei uke på Granka med hansker. Måtte jo vaske henda etter eg smurte meg med det der klineriet, og da blir det selvsagt skille. Selv om det nå ser ut som naturlig farge i fjeset, ser det også ut som eg har levd 14 dager på frityrmat, for fjeset begynner å minne om pizza.

Kviser er som romper, noen store, noen små, noen klør, og etterhvert kommer det noe ut av de.

Ja det har satt sine spor med både kviser og ureinheter i fleisen, så eg leste litt om selvbruning hvor eg fant ut at man må bruke egne typer som er egnet for ansiktet. Jaha ja, denne selvbruningen skulle altså ikke i fjeset? Nei da så, men det er bare fjeset som er synlig på denne årstida, resten er jo pakka inn i lag på lag med ull. Der forsvant poenget med selvbruning for min del, men eg kan alltids spare flaska til våren.

Smaker salt…

Greit. Da må eg fokusere på disse ureinhetene i dag da, så eg har igjen funnet frem min gode venn Google. Her fant eg ut at ansiktsskrubb kan ta noe av det, så eg fant ei såre enkel oppskrift. Salt og olivenolje, ca like mye av hver, skulle bare røres sammen og stå og trekke inn en liten time. Så kunne eg begynne å gni dette utover fleisen.


Dette er grisete, så om gubben din har ei T-skjorte du er dritt lei av tar du den på før du starter, sånn at du ikke kliner til dine egne klær. Gni denne blandinga utover trynet i sirkulære bevegelser, men unngå eventuelle åpne sår og nyklemma kviser. Det tenkte ikke eg på, så det svidde noe grundig her, ble et øyeblikk brennheit i trynet! Gnikk og gnu til du føler deg fresh, og så er det bare å vaske godt av, og smør gjerne huden etterpå for å unngå å tørke ut. Joda, det funker dette, like bra som kjøpeskrubb!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top