Veldig lang dag!

Reklame | Barber Blix

Ja da innlosjerte leieboeren seg på gjesterommet igjen i går kveld, og Doc har ca 90 dager å telle ned til husefreden returnerer. Hun har vært i praksis en stund og skal nå ha resten av studietiden sin her. Det ble heldigvis ikke seinere i går enn at eg klarte stå opp tidlig og kom meg på jobb i vettug tid, hvilket passa bra fordi eg skulle dra litt tidligere i dag.

Før! Ja det var på tide!

Det var igjen tid for medisin på Ahus, fast rutine, så ingen fare. Da eg var ferdig der måtte eg bare haste videre, for eg hadde time hos frisør. Vet du hvor lenge det er siden eg var hos frisør sist? Ikke eg heller! Dette rottereiret var det nå Erna på Barber Blix som skulle få bryne seg på, og det er ikke bare en enkel oppgave.

Tlf nr står på vinduet der, 62961080.

Eg har et utfordrende hår, det er veldig tynt, altså hårstråene er tynne som spindelvev, det har mye gulskjær, og det vil ikke ta til seg farge. Hva gjør man da? Jo man går til noen med erfaring, og som man kan stole på. Barber Blix holder til på Skarnes, der kan du fikse både hår og skjegg!

Etter!! Kjempefornøyd!

Først fjerna hun tuppene mine, måtte ta ganske mye, for det var mer pistrete enn en skabbete rev. Så tok hun etterveksten, for den var på lengde med E6. Eg som alltid blir litt trøtt etter medisinen, holdt jo på å sovne av hodebunnsmassasjen. Siden eg har så fryktelig gulskjær måtte dette selvsagt korrigeres, og da det var gjort ble fargen skikkelig frisk og kul. Eg er så fornøyd med håret nå!

 

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Veldig lang dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top