Nytt undertøy!

Reklame |

Ny uke, nye muligheter, nye kg på sidene. Ja for sånn går dagene, latskapen lenge leve på disse medisinene. Men nå har eg i det minste fått mange tilbakemeldinger angående Selo-Zok, og siden flere sier det kan være en innkjøringsperiode tenker eg å prøve litt til. Det betyr at eg bare får være litt slapp og ugrei i kroppen, pluss at en bivirkning er vektøkning, akkurat hva eg trenger. Eg har dermed sett slaget tapt og gitt opp slanking akkurat nå.

Dere som har fulgt meg lenge har muligens fått med dere hvordan det står til i undertøysskuffen min, fant ikke innlegget, så får ikke linka nå. Men altså, der skreiv eg om den ene bh’en min som faktisk passer, og at eg har mange som ikke passer, ja for små da. Tanken var jo å la vær å kjøpe nye passelige bh’er, for da forsvinner jo resten av motivasjonen. Kjøper man større vokser man bare i det.

Jaja, den sitter da godt og ser mye bedre ut enn de gamle!

BH’en min finner du her.
I dag måtte eg altså bite det sure eple og dra meg på butikken, ja direkte fra jobb som du ser. Ja eg har gitt opp. Det vil si; om man prøver for hardt på feil måte kan det ha motsatt virkning, så eg «gir opp» ved å slutte å tenke på det så mye. Kanskje eg ender opp med å «helt tilfeldig» gå ned litt etterhvert? Vel vel, here we go! Eg har kjøpt to nye bh’er i dag! Det tok litt tid, for eg var litt vel optimistisk og måtte opp en størrelse mer enn forventa. Prøvde faktisk fire forskjellige siden målene rundt bringa og i skåla er så forskjellige. Endte opp med en svart og en burgunder i samme modellen, de satt fint på, og var i tillegg komfortable. Job well done, eg feira med å kjøpe ei truse også! Da skulle alt være klart for å gi litt faen i vekta, wish me luck!

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top