Vektøkning på høygir!

Hei igjen! Har dere hatt ei fin helg? Dæven denne helga gikk fort. Enda fortere enn sist helg, men det betyr nok at det har vært ei bra helg. Nei vi har ikke vært på fylla denne helga heller, det var nok helt andre ting som gjorde at helga gikk fort. Vi har virkelig kosa oss, og vi har vært litt produktive på sett og vis.

Her blir det tilbrakt en del tid, og Tassen er aldri langt unna!

I går starta jo dagen med at Tassen beit meg i puppen, etterfulgt av den vanlige helgefrokosten egg og bacon. Denne gang ble frokosten fortært i lefse, hvilket er skikkelig snadder. Og etterpå slang eg meg på sofaen. Nå vet eg ikke om det er en innkjøringsfase eller vanlige symptomer, men eg blir utrolig slapp av den hjertemedisinen eg fikk. Får også ujevn puls, plutselig veldig varm eller veldig kald. Selo-Zok heter medisinen, noen som kjenner til den og vet mer enn meg?

På ettermiddagen tok vi turen til svigers. Vi var invitert på middag fordi min evig unge svigermor har bursdag i helgen. Der fikk vi servert kalkun med mye godt tilbehør, og den sausen er jo til å drikke opp! Det var en nydelig panna cotta til dessert, også her spiste eg mer en nødvendig. Det var nummeret før knappen i buksa spratt opp da vi forflytta oss til sofaen, og der var det jaggu mer å spise. Ei flott marsipankake toppa med masse friske jordbær, sukkerbrød med blåbær, og krumkaker. Vi spiste og prata, og så litt på Skal vi danse, før turen gikk hjem til joggebuksa.

Denne var virkelig god!

I dag var det nesa mi som fikk gjennomgå av Tassen, samme for han, målet hans er jo bare å vekke meg. Så etter egg og bacon i lefse var det bare å gjøre oss klare, vi skulle på vift igjen, men denne gang til Sverige. Vi tok oss en tur for å fylle opp igjen fryseskapet, og så klart for å hente hjem litt snus. Joda, vi støtter så klart den norske bonden også, men vi bor ikke så langt unna grensa, og må faktisk være økonomiske av og til. Nå har vi i alle fall nok mat til å holde oss rund og trivelig også denne måneden, så vi er vel klare for ei ny arbeidsuke. Er du?

8 thoughts on “Vektøkning på høygir!

  1. Høres ut som en toppers helg👍ønsker deg masse god bedring og at det stabiliserer seg etterhvert.
    Ønsker deg en fin uke,selv skal jeg trene litt for å få litt mindre smerteri denna skrotten(kroppen skriker neiiii vil ikke trene🤣🤣)hatt en fin minihelg på Norefjell med ei venninne og det er gull når man har vært litt sliten.

  2. Det du beskriver er relativt vanlige bivirkninger av denne medisinen iflg felleskatalogen. Beskrevet i pakningsvedlegget.

    Sjøl leser jg alltid slik lektyre om doktormannen gir meg ny medisin.

    Gid bedring uansett

  3. Hei! Jeg har også gått på den medisinen, men ta det med ro, alle bivirkninger blir borte etterhvert , og ja, kan hende du går opp litt i vekt i starten, men det går tilbake
    Lykke til Helene😉

  4. Hei, vi bare advare deg om du har fått billig erstatning (bytte) på Selo-Zok..? Den gir utrolig mye bivirkninger i forhold til orginalen👍
    Nyt snart en ny helg som kommer😉😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top