Tidstyv og andre tyver!

Reklame |

Om du ikke har TikTok enda, ikke last det ned. Makan til tidstyv… Vi la oss tidlig i går, så vi ble liggende å glo litt på TikTok. Korte videosnutter som hvem som helst kan lage, bare å sveipe seg nedover gjennom så mange du bare orker. Det du liker får du mer av, og jaggu er Doc og undertegnede ganske så like, for det går i skremming og morsomme dyr hos oss begge. Da eg spytta ut snusen så eg tilfeldigvis på klokka, dæven, den var godt over ett på natta!

Kan være komfy uten å se ut som man er tygd og utatspytta!

Lite søvn i natt ga meg mest lyst på å daffe rundt i ei ordentlig fesen joggebukse, men så har eg jo DENNE KJOLEN som er som ei svær T-skjorte. Dro den på meg og var klar til å starte dagen som i dag ikke hadde de store planene å by på. Doc begynte å rydde litt i klesskapet sitt. Ja, han har myyye klær, og det trengs å ryddes av og til! Det er sikkert ikke dumt å gjøre litt småting uansett, for vi er i ferd med å råtne helt bort i denne mye omtalte sofaen vår.

Eg falt for fristelsen til å gjøre noe fornuftig selv, og satte i gang med å rydde litt på kjøkkenet. Det fantes ting som har større toppfart enn Tassen i det kjøleskapet, ting som måtte fornyes. Rabla det ned på notater-appen og tok like greit runden med å skrive ei handleliste. Joda, det minka på så pass mye at helgehandelen måtte fremskyndes en dag. Dermed ble det en liten tur på butikken, og nå skulle alt handles, så vi slipper butikk på noen dager. Må bli flinkere der!

Sjokoladetyven!! Han vet han ikke har lov, gikk rett i buret selv.

Så fornøyd og ferdig med handelen ville eg vise Doc dagens fangst. Det var en del tilbud der ute, og med noen kuponger i Coop-appen kunne eg stolt vise frem bytte. Da eg rydda på plass alt kom eg brått på at chips-skuffa ikke har vært rørt på ei uke. Nei fader…! Seriøst? Har EG glemt chips og snop til helga? Eg fikk i det minste fanga ei sjokoladeplate ved hjelp av en kupong, men tror du ikke Tassen klarte å få tak i den og spiste nesten hele plata? Eg sender Doc på godtejakt i morgen, for nå gir eg opp!

 

@docogdask

6 thoughts on “Tidstyv og andre tyver!

  1. hahahaa jaaa… hadde Tassen spist all den sjokoladen så hadde han nok ligget rett ut :-/ Men hvem som er skyldig er ikke lett å tenke seg….

    😀

    1. Huffa, om Tassen har ätit den, 😱så måste du hålla kontroll över han, för det är gift för hunder.
      Mvh Anette

  2. Tror nok det var Tassen som spiste sjokoladen ja🙈En gang innimellom kan vel ikke skade!Vet hunden av faren min fikk sjokolade,gikk fint det,men fikk ikke så ofte da🙂

    1. Ja, eg tok han jo på fersk gjerning da, han sto i sofaen og spiste 😅 Sjokolade er jo gift for hunder, det er ikke bra uansett, men de reagerer forskjellig, og det er ikke hver gang de blir like dårlig 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top