Nå er det full skjerpings!!

Starta dagen med å komme for tidlig på jobb, hvilket kommer godt med i timebanken nå. Standard rutine med kaffe og en sånn HER, og eg var good to go. Er mye å gjøre på jobb om dagen, så tida går veldig fort. Kjenner eg får mer energi av å ha det bitte litt travelt enn å ha for lite å gjøre. Etter jobben dro eg rett til senteret på Kløfta, vurderte å forhåndsstemme.

Eg har aldri før vært så rådvill ved et valg, føler meg så usikker på hvem eg skal stemme. Alle partiene har noen positive saker, gjelder å finne de med minst negative saker. Er ikke lett å vite hva som er «riktig», så for å slippe å gå med denne usikkerheten lenger valgte eg å forhåndsstemte. Eg gikk for magefølelsen og valgte ikke bare det som passer meg best, men det som eg tror de rundt meg også kan nyte godt av.

Ble litt lenger tur enn vanlig ja, og refleksen er selvsagt på!

Etterpå stakk eg innom butikken og handla litt frukt, for i morges var eg på vekta. Akkurat hva den viste kan nå være det samme, men eg kan si det sånn at eg tok ny pers med glans i dag. Niks mer chips i ukedagene her ja, og vannflaska er henta frem igjen. Så er det min største utfordring, bare en porsjon til middag.

Synes jo arbeidsshortsen har vært trang i det siste, men trodde ikke det var så ille. Det ble derfor en ekstra lang tur med Tassen. Nå trenger ikke folk si «du trenger ikke slanke deg, du er fin som du er», for det har ingen ting med utseende å gjøre. Saken er at vektøkning er så og si synonymt med oppbluss av crohns, mer forstyrra hjerterytme, samt hofta verker mer når den har mer å bære på. Så la meg nå bare få prøve å gå ned noen kg, så blir alt bedre.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Nå er det full skjerpings!!

    1. Er på normale dager med rutiner at dette kunststykke av en vektøkning plutselig har dukka opp, men eg skal nok få fiksa den 🤠 En fin dag ønskes deg også 🤠

  1. ivermectin er ikke hestemedisin

    det er gitt millarder av doser til mennesker

    hvor er det du får informasjonen din fra?

    1. Tenker du på det som var på Snapchat nå? Hele saken står på VG, og det står det at den er til dyr, hovedsaklig hest 🤷🏼‍♀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top