Hersens paraply!

Du vet det man sier om paraplyen; når man tar den med blir det skyfri himmel, om man glemmer den kommer pøsregnet. Litt sånn er det også med potesokkene til Tassen. Da eg kjøpte de lå tempen på -20, og etter det har den ikke gått lavere enn -12, og vi har ikke trengt de mer enn den dagen de ble kjøpt. Men du kan banne på at det nå går troll i ord og tempen synker helt ned til blåfrosne tær. *BANKIBORDET

«Driter egentlig i de sokkene eg»

Sånn foruten at vi ikke bruker sokkene er mildværet ellers meget oppegående, og det er igjen mulig å oppholde seg utendørs mer enn sju minutter. Vi liker fint vær selv om vi stort sett holder oss inne.

Næææs, dette var i grunn litt kjedelig.

Hjemme sitter eg og ser på dette fordømrade puslespillet, litt som paraplyen – har man noe å fordrive tida med gidder man ikke likevel. Mens eg lurte på om eg skulle gidde å utfordre tålmodigheten og montere noen brikker, har Doc satt opp noen kameraer her og der. Vi er jo litt nysgjerrige da, på hva Tassen driver med når han er aleine, så nå skal vi få svar på dette. Hva tror du han driver med?

Kjøpte forresten chips til Doc i dag da. Det vil si, eg sto på butikken, hadde kommet til fruktavdelingen da eg sendte mld til Doc for å etterspørre evt manko i skap og skuffer på kjøkkenet, da eg tenkte det var på tide å bli sunn igjen. Det eg klarte å gå ned før jul kom brått tilbake, så da Doc svarte chips visste eg hva som kom til å skje. Likevel kjøpte eg den pokkers posen, og har nå har eg kjørt i meg halve faenskapen selv alt. Igjen som den paraplyen – går eg på butikken med diett i tankene kommer eg alltid hjem med chips!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Hersens paraply!

  1. Så fantastisk godt å høre at vi er flere. Men bank i bordet … er 5 dager nå uten chips, sjokolade og brus.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top