Karantene igjen, og litt overvåking!

Nå har det skjedd noe riv ruskende galt her! Pulsklokka mi har synkronisert seg med helseappen, og i stedet for å registrere skrittene fra klokka er det plutselig skrittene som tlf teller som registreres. Det hjelper jo ikke å være aktiv når klokka sier eg ikke har forbrent noe på en hel dag. Da er det bare å droppe aktivitet ja, og heller vurdere denne HER!

Har da ikke gått så lite i dag…

Doc har forresten vært i karantene igjen, så han holder på å bikke over hjemme. Grunnen er at han har vært dårlig med feber, og da testen viste negativ kunne vi slå fast at dette bare var den gode gamle manneflonsa (som det heter der eg er fra). Han er mye bedre nå da, takk høyere makter for at ikke dette varte lenge, for alle vet hvordan det er når mannfolk er syke. Greit, nå var han jo faktisk veldig dårlig noen dager, så klagingen kan ha vært reell.

Hjemme har Doc rukket å teste overvåkingskameratene på Tassen i dag, han satte de på og tok seg en kjøretur. En ting er at han sendte meg video for å skremme meg med lyder i huset, hvilket viste seg å være knitring fra peisen. Men det som virkelig var skremmende i den videoen er at Tassen bare ligger på gulvet og uler mot bilde av Doc sin oldefar, og det bilde har han underkasta seg for tidligere også. Ja, Tassen altså.

Vel vel, nok om det, nå stikker eg videre til fysioterapeut, og så videre innom butikken for å kjøpe inn siste rest til helga. Ja, vi burde nok holde oss til én dag i uka på butikken, men nå begynner eg snart å anse butikkansatte for venner, er jo eneste sosiale vi har uten hverandre. Får se hvor mye chips og sjokolade det blir, snakkes!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top