Rolig helg er stress!!

Tassen har ikke skrudd av lyden, maser så mye om damer at vi vurderer konfirmasjon snart. Doc rusla ut med han i morges, som vanlig, men nå snudde Tassen så fort han hadde fått lagt ut en liten japp. Han skulle ha mor på beina ja, og det fort! Flokken skulle samles til frokost så Tassen kunne få rester, og deretter fortsette å mase om damer. Sjokket ble stort da han oppdaga at ingen hadde matlyst, og at eg heller begynte med DENNE.

Når man konstant hører bikkja!

Vi hadde vel egentlig ikke noe valg, vi måtte bare spise sånn at Tassen kunne få litt rester. Dermed var han klar for videre masing med både bjeffing, piping, uling, pesing og det som hører med parringsklar hannhund. Det nytter ikke lenger å leke, da går det maks fem min med drakamp med en halvoppspist leke før han henger i vinduet igjen. Til slutt måtte eg bare dra frem strikketøyet, dytte podcast på øret og ignorere han før eg klikka.

Mat er nå det eneste som trumfer damer!

Doc er godt i gang med Rolls’n nå, begynt å gå gjennom hva som må gjøres for å få den på veien. Er jo litt da, men det visste vi, var jo derfor vi kunne ta oss råd til den nå, men ikke verre enn kosejobb for Doc utover vinteren. Misunte han litt da han var i garasjen, han slapp maset fra Tassen ei stund. Eg har ikke nok peiling på bil til at eg tør å begi meg ut på en Rolls, men eg har sagt meg villig til å stille opp med vask og stell når det trengs.

En lodden casanova som speider etter tisper å kurtisere. Prøv å slapp av på den sofaen når han brått får øye på ei tispe!

Inne fikk eg gjort litt annet, en dans med sugende Miele, etterfulgt av bøy og tøy med klesstativet. Ja, og så prøvde eg og Tassen oss på en lang tur i sta, men da eg hadde beregna klær for opphold og det begynte å bli litt vel mye yr måtte vi dessverre snu. Ellers kan vi meddele om hjemmelaget pizza toppa med noe mislykka mozzarella, høy puls med enda et bomgjett i maskorama, overspising av både frukt og godt, og enda mer mas fra Tass.

 

@docogdask

One thought on “Rolig helg er stress!!

  1. Mas mas mas over hele linja…. :-D!!!
    Pizza på oss også i går…. og gjette maskorama er vanskelig men i går hadde jeg halvveis rett da jeg tippet at enten mor eller datter i var i den maska – også var det datter 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top