Når diesel blir ventesuppe…

Ny dag nye muligheter – ja til å gå på veggen. Frykter mine kolleger kan ha blitt vettskremt av mitt trøtte åsyn i dag, for eg så virkelig ut som et takras. Og det er helt greit at posene under øynene av og til er på størrelse med ryggsekkene i «71 grader nord», og at eg ser gal ut når eg prøver å stotre frem et hei bak et sløvt smil. Etter to kaffekopper blir i det minste humøret bedre, og ut over dagen kommer resten seg utrolig nok også.

De fleste kan vel til tider få litt hengetryne etter 10 mnd med smittevern, når eneste underholdning er gamle repriser og håndarbeid, og eneste sosiale liv på fritida er i apper på en telefon. Da er det i alle fall greit at denne HER kan hjelpe litt.

I manko på bilder fra dagen får dette duge som illustrasjonsfoto. Var jo litt pent da.

Vel, når vi først er inne på fritida, på vei hjem fra dagens bidrag til samfunnet måtte eg fylle litt suppe på Forden. Kjørte inn på stasjonen, hvor eg ble stående et fnugg av et øyeblikk og vente på en bil som sto parkert ved pumpa. Dette førte til at eg måtte kjøre rundt hele stasjonen for å komme til på andre sida av pumpa.

Ga et blikk til vedkommende i den parkerte bilen i det eg betalte og putta diesel på tanken min. Først da eg var ferdig med å fylle mine 70 av 80 mulige liter, la endelig vedkommende i den parkerte bilen fra seg tlf for å fylle litt fossiler på sin tank. Altså, skal man dille med tlf i et kvarter før man fyller, da parkerer man litt unna.

Nok om det, hjemme ble vi enige om pizza til middag, for nå er vi så matlei at fantasien stopper ved den halvfulle fryseren. Skulle du ha noen sjukt enkle middagstips kan du gjerne legge igjen oppskrift i kommentarfeltet under her, blir like glad for alle tips!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Når diesel blir ventesuppe…

  1. Stekt strimlet svinekjøtt oppi peppersaus og stekt kinakål ved siden av.
    Kylling salat med hvitløk baguetter.

  2. Pastaform.jeg bruker pastasløyfer(farfalle),løk,smårettskinke,pølse(her kan en variere med hva man vil) og ha reven ost på toppen. Salt og pepper. Inn i ovnen til osten har smeltet. Serveres med et godt brød og salat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top