Luke 9; så enkelt kan det gjøres!

Nå var det endelig medisindag hvilket betyr at eg ikke hadde sjans i havet til å utføre dagens femikalender i kveld, for eg blir jo slått helt ut. Vel og bra at eg fikk medisinen før jul, for disse to ukene på overtid har gjort seg vel bemerka. Men her måtte en liten snarvei til.

Så ikke så verst ut likevel dette her!

I dag sto eg nemlig opp bitte litt tidligere enn  vanlig, så eg rakk å sminke meg litt før eg dro på jobb. Hva er mer femi enn sminke liksom? Det fikk bli dagens luke. Eg markerte øyenbryna litt, ikke for skarpt, tok så ei tynn stripe kajal over øyevippene, og litt maskara på vippene. Eg har brukt denne HER mascaraen siden første gang eg stjal sminke fra muttern i en alder av 14 år, eneste som gir fylde uten å klumpe seg på mine mikrovipper. En rask titt i speilet, og eg følte meg som et spetakkel siden dette ikke matcha posene under øynene, men nå fikk det briste eller bære.

En halvtime her hver sjette uke gjør susen!

Fremme på jobb tok eg en rask kaffekopp, og så måtte eg på dass som vanlig. På do fikk eg se meg i speilet, og den kaffen hadde gjort underverker. Posene under øynene var borte og eg så jo riktig så fresh ut, om eg får si det selv. Fikk også kompliment av noen kolleger om at eg så bra ut, og da har eg gjort noe riktig i denne kalenderen!

«Hon är så söt när Hon sover» Nei, ingen er søt når de sover!

Stakk tidlig fra jobb for å dra på Ahus, og der gjorde eg som vanlig, først blodprøver, så innom Narvesen for litt snacks, og så ned på IBD rommet for medisin. Her måtte selvsagt munnbindet holdes på under hele infusjonen, så eg måtte spare snacks til seinere. Og da eg kom hjem sovna eg som forventa, selv om eg virkelig kjempa i mot. Men sminka sitter jaggu like fint!

6 thoughts on “Luke 9; så enkelt kan det gjøres!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top