Luke 10; gi opp?

Nei nå var det like før eg gir opp hele denne femikalenderen. Eg bare gleder meg til jul, for da er dette over og eg kan slappe av om kveldene igjen. Blir ikke hele poenget borte om det bare gjøres i tre uker? Målet var liksom å bli litt feminin, og det blir eg ikke om dette får en brå stopp, eg må faktisk fortsette dette sirkuset med jålerier.

Når man helst vil gi opp hele feminiteten!

Er også noen som sier «men du trenger jo ikke gjøre sånt, du er pen nok». Vel, man trenger ikke ete sunt innimellom heller, men man gjør det likevel. Noe av det eg har prøvd hittil føles temmelig unødvendig ja, som for eksempel selvbruning som ga mer kviser enn farge. Men samtidig gjør noe av det samme nytten som fisk og grønnsaker, man føler seg faktisk vel og fresh.

Eg bestemte meg nå for å fortsette av det faktum at eg føler meg mer vel, og heller lage ei liste over ting eg liker og kan fortsette med videre. Den lista kan eg sikkert dele i romjula om ønskelig.

Lar skjønnheten komme av seg selv!

Tema i dagens luke var føttene, hvilket ikke er noen dum idé. Det merkes nemlig godt at man trasker rundt i vernesko på betonggulv åtte timer daglig. Men med tanke på hvor lei eg er, så gadd eg ikke både fotbad, fil og full pakke, så eg hadde en enklere løsning på lur.

Fanken ikke lett å gå i disse, sklir inni posene!

Eg har til og med «juksa litt på førehand» og prøvd denne HER tidligere, så eg visste at den funka. Det er fotmaske, eller kall det gjerne poser med noe gel om du vil, som man trer på føttene. Denne har eg brukt i dag, satt med den i 30 min før eg gikk i dusjen. Høres sikkert ekkelt ut, men den gjør at føttene begynner å flasse skikkelig om noen dager, og all dau og overflødig hud bare løsner og blir borte etter ei uke. Føttene blir som ei nyfødt barnerumpe!

2 thoughts on “Luke 10; gi opp?

  1. Hørtes deilig ut 😍. Gikk til anskafelse av fotmassasje til 500 kr tror jeg det var på rusta for et par år siden. Med lufttrykk og varme. En av de beste investeringene jeg har gjort. Godt for ømme og slitne ben 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top