Shopping med belønning!

Reklame |

Sto opp og dro til ny knekkerunde hos kiropraktor i dag. Øresusen roer seg, og eg begynner å få litt bedre holdning i rygg og nakke, snart en halvmeter høyere nå! Etterpå dro eg rett på jobb hvor eg hadde årlig samtale med sjefen. Med generelt positivt å melde om begge veier tar eg det med videre som motivasjon. Siden eg kom på jobb litt seinere, og har sittet i et positivt møte med sjefen hadde eg ekstra energi til å jobbe litt lenger i dag.

En god følelse å kunne bidra litt ekstra, selv om det ikke ble mer enn en halvtime da. Videre gikk turen til senteret på Jessheim, hvor eg hadde et par ærend. Nei, eg er jo ikke så glad i disse samlestedene for pengesluk, hvor samtlige i bygda samles for å gå sakte og kjenne på stoffet på alt tøy som finnes i butikkene, men nå var det gysla viktige ærend. Eg hadde funnet ei bukse på nettet som eg ville ha, men var usikker på str og ville prøve den.

Første forsøk på bilde av buksa gikk til pers, for da sto det en i vinduet og filma meg fordi han vet hvor flaut eg synes det er å posere for selvutløseren.

Det var riktig nok på ungdomsbutikken Gina Tricot, men de har en del fine og behagelige bukser, og en av få butikker med lange nok bukser. Eg endte på denne HER, som eg faktisk synes satt bedre på meg enn på modellen på nettet! Sikkert fordi eg er litt mer chubby, men likevel da, selv om eg ikke er noen sylfide har eg gått ned til str M i bukse! Dæven! Andre ærend føltes dermed kraftig fortjent, for eg skulle kjøpe med middag fra Fly Chicken. Det er godt det!

Egentlig godt fornøyd med buksa eg!

Hjemme har vi stort sett slappa av i dag, bortsett fra en halvlang tur med Tassen da. Vi går litt lenger turer enn vanlig, for eg tror både Tassen og eg selv har godt av å jobbe med sommerkroppen for helsas skyld. Det siste fornuftige eg har gjort i kveld var å lage lunsj til i morgen. Skjønner ikke hvordan folk orker å preppe flotte gourmet lunsjer til hele familien hver eneste dag, for selv har eg nå stått på kjøkkenet i en halvtime, hvor resultatet ble litt for lite salat til ett måltid.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

5 thoughts on “Shopping med belønning!

    1. Målgruppa er hovedsakelig jenter/damer på 15-30 år, og nå med en storsatsing for generation z, som er alle født etter 1997 😅 Så joda, det er ungdomsbutikk 🤠 Men de nekter selvsagt ikke voksne/eldre å handle der.

  1. Deilig og fin bukse du har funnet der 🙂 Og det å jobbe med sommerkroppen…. ja… jeg spiste noen glemte kinderegg fra jul, i går kveld… (fant de plutselig) hele tre stykk… 😀 Så var det gjort liksom… men det var nok ikke godt for sommerkroppen 😀
    Men vi går jo tur med hunden!

    Lag deg en fin torsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top