Valgets kvaler!

Reklame |

Dagen starta med en albue i sida etterfulgt av null dyne som et resultat av at Doc tok krokodillegrepet, rulla seg noen rundet med dyna. At han hater slumringa på vekkerklokka mi er nok ingen stor hemmelighet. Vel, eg sto opp lettere forfjamsa over at natta tok så brått slutt, og titta ut på regnet før eg tøffa ned trappa og på do. Fikk på meg arbeidsklær, fata tak i lunsjboksen og kom meg avgårde.

Fordelen med regn er at man slipper tine bilen for å dra på jobb. Jepp, dette er meg som jobber med positive tanker i drittværet. Som klimaflyktning fra ville Vestlandet og regnværet der kan eg ikke si eg er videre begeistra, men det er dog bedre enn snøen som var lovd. Etter jobb kom det noen korte byger med snø, men ikke verre enn at det smelta i fallet og kom ferdigmåka ned.

Meg som prøver å smile tross drittvær og bustete hår pga drittvær!

Med dette drittværet nå, og vår og sommer i sikte er det ikke stort annet å gjøre enn å sitte inne og vente. Og hva gjør man da i mellomtida? Jo, glaner på en skjerm. Eg har i dag lest meg opp på årets mote, og funnet ut at i sommer skal vi være inspirert av brudekjoler. Høres kanskje merkelig ut, men dette kan eg like. Hvite sommerlige kjoler med blonder passer jo ypperlig til boots, og da blir mote brått interessant.

Nå har eg søkt og leita, og funnet flere fine kjoler, men klarer ikke bestemme meg. Kan dere hjelpe? KJOLE 1 er lett og luftig, men eg er usikker på den kragen. KJOLE 2 er søt og ser veldig behagelig ut, kanskje litt kort. KJOLE 3 er mer min stil, men har eg for mange i den fasongen? KJOLE 4 ser ordentlig behagelig ut, og er kanskje den som blir penest til boots. Hva synes dere? Er det noen av disse dere ville kjøpt?

Klikk på lenkene i avsnittet over for å se kjolene bedre.

Eg skal uansett unne meg en av disse nå, så det hadde vært kult om eg ikke bommer helt her. Mote er jo egentlig ikke min greie, men eg som alle andre liker jo å føle meg vel i pent tøy da.

 

Snap/insta

10 thoughts on “Valgets kvaler!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top