Grei fangst i dag!

Jepp, Yr lurte meg godt, de hadde nemlig ikke meldt snø. Det var riktig nok ikke store greiene her, ikke akkurat så de får kjørt skiløyper, høhø. Tok veien fatt og fikk til min store forskrekkelse alt før Jessheim se tjukt snødekke på 10-20 cm. Kort fortalt ble det en spennende tur til jobben i en «slede» med sommerdekk. Eg satte på 4wd, holdt god avstand og tok det det pent. Trafikken gikk uansett meget treigt, og eg kom frem i god tid.

Godt fornøyd med dagens fangst!

Nei, nå var ikke planen å prate om været, det har dere vel fått nok av fra andre kanter. Etter jobb skulle eg egentlig på shopping med Tonje, vi skulle på jakt etter nye sommerkjoler, men VG skremte oss bort fra shopping. Ifølge de var det så ekstremt kaos at vi slo fra oss å møtes på Jessheim, hvilket resulterte i at eg kjøpte en av kjolene eg posta i går! Jepp, eg har hørt på folket og tatt tilbakemeldingene i betraktning.

Det ble DENNE kjolen, og den leveres til uka. Gud som eg gleder meg til prøve den! Satser på å ha årets festivalkjole i boks der, og da gjenstår det å vente på sommeren. Jo, Tonje var forresten innom i kveld, hun hadde rydda klesskapet. Vi rakk å se nesten hele Cammo på NRK mens eg plukka ut de klærne eg ville ha, så da har eg velegentlig fylt klesskapet for i år. Cammo kan absolutt anbefales, meget oppegående serie!

Var litt å gå gjennom da!

Doc derimot, han har tilbrakt noen timer i garasjen. Dynamoen til Rolls’n kom i dag, så da var det bare å få den montert. Ut på ettermiddagen kom han stormende inn i full jubel «Nå lader’n!!» Klart det er moro når man får gamle ting til å virke, er jo som julekvelden på en fireåring det! Også moro for meg, for det betyr at vi snart kan dra på cruising igjen! Åååh, måtte sommeren komme fort!

 

Snap/insta

2 thoughts on “Grei fangst i dag!

  1. Hærlig. Her planlegges også dommergarderoben, men jeg handler på nett. Om jeg handler i nærmeste by (1t kjøring) så har alle i nærområdet samme klær, neste by er 3-4 timer unna, så en travel småbarnsmor her i området foretrekker heller internett.

    1. Hehe ja, kjenner til den at alle har samme klær 😂 Handler litt på nett selv, men da er risken at det kanskje ikke ser like fint ut på, og mye styr med retur da 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top