Startvansker ingen hindring!

Og der måtte eg kapitulere. Det vil si, væromslaget tok meg igjen her, så eg kom meg ikke ut av senga for egen maskin i morges. Venta litt, dytta ned to Paracet, og kom meg til slutt på jobb hvor eg fungerte på sett og vis. Med mye smerter holdt eg meg mest for meg sjøl, ville ikke smitte andre med mitt rævva humør. Etter lunsj begynte det heldigvis å gå seg til, så resten av arbeidsdagen gikk noe bedre.

Lurt med en pause før kortet går varmt!

Siden eg nå hadde blitt så mye bedre kjørte eg rett til Jessheim hvor eg møtte Tonje. Vi skulle ha oss en liten shoppingrunde, bare fordi. Nå var det så lenge siden sist eg hadde vært på en sånn titterunde, og så var det koselig at Tonje ville bli med. Vi var innom så mange butikker at vi til slutt måtte ta skylappene på og sette oss på Starbucks. Vi hadde jo lyst på alt vi så vettu. Eg endte med en kjole fra Cubus, DENNE neglelakken (nå på tilbud), og noen bobler fra polet.

Etter kaffe og mer skravling skilte vi lag, da dro eg hjem, og hun rusla videre. Hjemme sto det en henger på tunet, og eg skjønte raskt hvem sin det var. Ut på kvelden kom eierne av hengeren fra Sverige i bobil. Det var Mary Ann og Magne som var på tur, så vi inviterte de inn på skravling. Du kan vel si det sånn at selv om eg ikke var særlig pratsom på jobben, så har eg virkelig fått skravla fra meg likevel i dag, og det har vært ordentlig koselig!

 

Snap/insta

2 thoughts on “Startvansker ingen hindring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top