Pysete bikkje og sulten matmor

Nå blir dette bare et kort innlegg i kveld, skeiene er så og si oppbrukt her. Men! Det er et stort men her, formen er bedre i dag enn i går da! De lærde ville nok strides om eg bare blir vant til bivirkningene, eller om de faktisk avtar. Selv tror eg bare eg har blitt vant til de, for er er jo like kjørt i dette skroget i kveld som ellers denne uka da. Var i ok form da eg sto opp i morges, og Tassen var ikke sein om å rive i både dyne og fingre her.

Påskestemning vettu, mangla bare kvikklunsjen!

Doc har vært i garasjen i hele dag, om han faktisk skrudde Rolls, eller bare ville ha fred, det vet bare han langt der oppe, men det gav i alle fall meg fred til å få gjort noe inne. Vel, ikke så mye da, eg vaska litt klær. Og ellers har eg vært en del ute med Tassen, vi rusla litt rundt på jorde her. Gleden var stor da han fikk gå litt løs, men den bikkja er så pysete at han ikke går mer enn 20 m unna. Prøvde å kaste litt snøballer med han, men kasta eg for langt så han bare dumt på meg.

Det hvite gullet vårt er eneste som liker snøen!

Vel vel, ellers gror det snart mose på meg her i sofaen. Det blir jo mye avslapping da medisinen kødder til alle måltidene. Eg er vant til å spise når det passer meg, men tre ganger for dagen må medisin tas på tom mage, og eg kan ikke spise den neste timen. Det må jo bare bli helt krøll det, så nå er det snart natta her i casa autoimmun!

 

Snap/Insta

2 thoughts on “Pysete bikkje og sulten matmor

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top