En ordentlig rævva dag…

Som mange sikkert har fått med seg går eg nå på mye medisiner mot magesår. Starta på lørdag, og bivirkningene har ikke latt vente på seg. Eg har rett og slett hatt en ordentlig drittdag. Merka jo så smått bivirkningene i går, men det var bare magen. I natt ble det nesten ikke søvn, for eg har lagt og grubla og filosofert over meninga med alt. Sånt pleier ikke eg gjøre, så det skremte meg litt. Sto opp kvalm og tenkte det sikkert bare var lite søvn, dro dermed på jobb i god tro på bedring.

I dag får dere ikke ferskt bilde av meg da det kunne skremt fanden på flatmark. Legger heller ved noe som illustrerer hva eg gleder meg til når dette er over!

På jobben ble det til at eg løp på do for det meste, og da eg ikke satt på do sto eg bare og gjorde nærmest ingen ting. Smerter over absolutt alt. Kjentes som armer og bein bare var i veien, de irriterte meg. Orka ikke prate med kolleger. Og kvalmen vedvarte. Hadde sånne HER en gang, og det irriterer meg at eg ikke finner de, for de hjelper faktisk mot kvalme. Til lunsj fikk eg i meg et par gafler med salat, tenkte det var det beste på kvalm mage, men det uten hell. Alt smaker bare rart, nesten som metall eller blod.

Så dårlig kan eg ikke huske å ha vært, så eg googla bivirkninger på medisinene, og alt stemte. Til slutt måtte eg bare kapitulere, helt utmatta. Det var vel rundt kl 13 at eg var så sliten at eg bare sto og svaia, og bestemte meg for å bare dra. Hjemme fikk eg i meg en halv pakke nudler før eg slokna på sofaen, der ble eg noen timer. Doc diska seinere opp med ostesuffle til middag, og enda så godt som det er fikk eg ikke stort i meg. Blir eg ikke bedre i morgen må eg ringe Ahus igjen, for dette gidder eg fanken ikke i ti dager!

 

Snap/Insta

4 thoughts on “En ordentlig rævva dag…

  1. Slitsomt med masse bivirkninger. Man blir helt tappa for alt.
    Man sier nordpå, egentlig positivt ment, “slit med helsa”, dessverre sliter du skikkelig med den i perioder😪.
    Har selv blødninger i magen med ujevne mellomrom, knasker somac hver dag mot slikt. Ikke en type pilletrille du kunne prøvd? Verdt å spørre krankehausen om det?

    Ønsker deg en bedre dag idag enn igår

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top