Overraskelse til Doc!!

Hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe her i dag, men eg er så spent nå. For noen er det sikkert ikke noe big deal, men for meg er dette faktisk stort. Eg har stått på i hele dag for å overraske Doc når han kommer hjem i morgen. Det kan være han blir sint, men forhåpentligvis (og mest sannsynlig) blir han glad. Dere skal få se alt i morgen etter han har sett det!

Mest brukt på camping, men også godt hjemme!

Nå har eg derfor funnet frem noe lurt, og lagd meg noe velfortjent godt, en aldri så liten kopp med litt irish etter beste familieoppskrift. Ja noen oppskrifter hjemmefra sitter i hode, det er blant annet irish, vafler og hjemmelaga kjøttkaker. Nå måtte eg rett og slett feire meg selv med noe godt, noe som faktisk også regnes som dessert, og da ble det en liten irsk en.

Nå koser eg meg, og jaggu er det velfortjent! Ja litt dårlig lys her, men det driter vi i.

Har også tatt en dusj, funnet frem masse snacks, og satt på TV. Nå er det faktisk en god lørdagskveld her, så håper eg også du har en fortreffelig kveld hvor enn du er i landet! Kommenter gjerne under her hva du driver med, eller om du lurer på noe, i kveld svarer eg alle som skriver i kommentarfeltet inne på bloggen her!

16 thoughts on “Overraskelse til Doc!!

  1. Vi sitter og drikker morgan og ser på tidligere episoder av norske rednecks😄😄 ha en finfin kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top