Kom hjem uten truse!

Mandag igjen, men denne gang med litt energi, utrolig nok. Må ha vært det sosiale i helga som har gjort utslaget, og denne HER gjorde susen. Vi skal også starte ferien med en liten hagefest hos kjente, og ja, det hjelper å ha noe å se frem til også.

Vel vel, noen kaffekopper og pauser seinere dro eg fra jobben og direkte til senteret på Kløfta, med flere mål i sikte. Eg skulle kjøpe ei matte til å ha utenfor bobilen, bikkjemat, folkemat, sårsalve, og viktigst av alt; nye truser til ferien! Matta fikk eg tak i raskt hos Kroken caravan, samme med sårsalven på apoteket. Kan nevnes at den trengs fordi med crohns har man gjerne dårlige slimhinner, og eg har nå fått et stort kjøttsår i nesa.

Verre var det med trusene. Altså hva skjer med trusemoten om dagen? Nå er alt enten sånn syntetisk tynt slimsete glatt ekkelt stoff som legger seg alle andre steder enn det skal, eller sånn simpel blonde som mest ligner et hullete hårnett. Hvor er det blitt av de gode bomullstrusene til Cubus?

Joda, de hadde to typer inne, men ene har altfor stram strikk, og andre har ikke strikk i heletatt. Kjærleikshåndtak eller truse på knærne? Valget er ditt liksom. Man kan jo alltids triple prisen og få ei vettug Sloggy, men de har jo alltid hatt gode truser til arbeiderklassepris før, hvor er de nå da?

Skal man først trøstespise kan man prøve chipsen til Felleskjøpet, den er meget god!

Eg ble så skuffa at eg rett og slett bare måtte trøsteshoppe meg en fin sommertopp i stedet, og jordbær og fløte, og litt chips. Så får eg se om eg gidder ta turen innom Jessheim i morgen heller. Truser må eg jo ha uansett!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

24 thoughts on “Kom hjem uten truse!

  1. Så godt vi er flere som er fortvila over truseutvalget! Bomullstruser er virkelig å foretrekke (bruker ikke annet), og jeg har funnet noen på HM som jeg liker! De selges i 3pk, tror jeg. De har blondekant, men selve trusa er bomull! Elsker de!

    Kos deg masse med jordbær, fløte og chips 😁

      1. E kjøpe på coopen, piere Robert sine. Gode truser/boxere til ok pris. Mye bedre enn de andre fra change og diverse andre plasss

      2. E kjøpe på coopen, pierre Robert sine. Gode truser/boxere til ok pris.gode bomullstruser. Alle coop sine butikk har de og også de fleste rema

      3. Anbefaler truser fra Hm i 7 pack. Modellen heter Bikini. Måtte bare anbefale for har som deg slitt med å finne noe som er brukbart. 😉

      4. Takk! Måtte Google og se nå, de ser jo helt topp ut, riktig fasong og ikke noe stram strikk! Tusen takk for tips 😅🤩✌🏼

    1. Var ikke det på alt annet enn sloggi og Triumph da? Sto i alle fall det på et skilt der i dag. Dessuten med den rabatten koster ei sloggi over tre ganger mer enn de trusene eg har pleid å kjøpe der 😅

    2. Om du har ein sportoutlett i nærheten til deg så er sway trusene deiras til anbefala 🙂 Ha ein strålande ferie 🌞

  2. Om du har ein sportoutlett i nærheten til deg så er sway trusene deiras til anbefala 🙂 Ha ein strålande ferie 🌞

    1. H&M sine brasilianske hipster string, i bomull, sitter godt, for oss med di fineste formene, behagelige men likevel litt småsexy for oss som liker å føle litt på d sammen med komfort ❤

  3. Hipster i 100% bomull Kari Traa- 99 kr for 2 pk! Say Good Bye til love handels og du merker ikke at du har på truse en gang ✌️😂
    Du får si fra hvis du ombestemmer deg angående BBC «Drømmen om Narnia» filmene på dvd😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top