Ikke gjort dette siden barndommen!

Ja så ble det jo 50% sykemelding denne uka, og eg kjenner at det er helt greit. Da klarer eg å gi full gass de timene eg er på jobb, og får gjort ganske mye. Blir så klart fort sliten, sliter fortsatt litt med mat, men det er mye mindre magesmerter. Dette går rette veien, og eg satser på å jobbe fullt allerede neste uke! Men da eg kom hjem fra jobb i dag, var bobilen borte. Mamma og pappa hadde tatt turen videre noen dager, men eg regner med de kommer tilbake før helga. Da skal vi nemlig på vift.

Begynner å bli litt sterkere da!

Etter jobb i dag rakk eg å rydde litt her før de andre kom hjem. Doc var først hjemme, og da leieboeren ankom var det jaggu bare å kaste seg rundt. Eller det vil si, vi kasta i oss hver vår brødskive først, så slang vi på oss noe treningstøy da. Det var igjen tid for litt trening.

Om eg kan trene sånn som magen og kroppen er nå? Jepp. Trening hjelper faktisk. Nå skal eg ikke si det er fasiten, men for meg hjelper det med litt trening når oppblusset er på vei bort igjen. Så lenge man trener riktig, altså det er viktigere å gjøre øvelsene riktig enn å løfte tungt, da går det helt fint. Dette gir meg mer både matlyst og energi, noe som er med på å gjøre meg bra mye raskere.

I dag var det hovedsakelig bein og rumpe som fikk kjørt seg. Alle drømmer vel om ei lekker sprettrumpe? Her gjør vi i alle fall et forsøk. Det var flere andre på trening i dag, da ble det dermed full fokus på øvelsene. Og med et sånt HER får du ekstra utbytte på mange øvelser, og det kan også brukes hjemme. Men så fort de andre dro, da begynte selvsagt denne fjasinga vår.

Nei, ingen er vakker opp-ned, men det driter vel vi tynt i?

Leieboeren ville lære seg å stå på henda. Når vi prøver oss på nye ting går jo det oftest opp i tullball, og «tøffe» meg skulle liksom prøve å lære henne dette. Eg har jo gått på poledance, og der lærte vi å stå på hode, så det fikk eg vist henne.

Hun ble faktisk litt imponert over meg da, og det kan eg jo skjønne sånn som hun jobba for å komme seg opp. Men hun klarte det bra hun også, til tross for å ikke ha prøvd siden hun var liten! Vi ga blaffen i å stå på hendene, det ble nok litt for mye latter, og vi hadde rett og slett ikke krefter igjen. Alt i alt var det ei meget bra økt!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top