Overivrig hos tannlegen..?

Så ble det altså enda en tannlegevisitt på Dask, tredje turen nå denne vinteren, men det måtte visst til. Her var det mye rart gitt. Første timen klarte crohns’en å sørge for at ble for kort, magen gjorde jo sitt den som vanlig. Andre timen ble det trukket ei tann, noe eg er veldig fornøyd med da vond smak og smerter ble borte. Så nå var det da to hull som måtte tettes. Det burde være en smal sak, for tannlegen både eg og Doc går til er veldig flink. 

Er da en artig tannlege!

Mens eg satt der på venterommet og synes det tok litt mye tid, kom ei tannpleier ut og lurte på om eg var tidlig ute. Tjaaa, eg hadde jo time 15.15 da, det er jo godt og vel passert? – Joda, men det er i morgen, kunne hun da svare. Pokker! Eg var altså et døgn for tidlig ute. Akkurat i går var jo det helt greit kjente eg, for eg var sliten og uvel. Hadde antakeligvis endra ansiktsfarge så fort sprøyta kom likevel.

Vel hjemme sjekka eg seddelen med denne timen da, og joda, ganske så riktig sto det 4. desember der. Hvordan har eg fått dette til å bli mandag? Ikke godt å si, vet bare at hode mitt et i ustand om dagene. Men eg fikk da strekt ut på sofaen og slappa godt av noen timer, altså helt greit. Og Doc lagde pulled pork burgere av ribba og coleslaw fra i går, helt nydelig.

Så i dag da, tilbake på jobben, ja nå 50% sykemeldt igjen. Den medisinen eg fikk på Ahus sist uke tålte eg ikke, som forventa har altså formen min blitt mye verre igjen. Føles som ei kraftig influensa bare uten feber, og konstant kvalm og uvel. Så det kan jo bli interessant hos tannlegen etter jobben i dag da, om eg tåler bedøvelsen. Sprøyta er nok verre enn selve dopet.

 

One thought on “Overivrig hos tannlegen..?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top