Fornuftig voksenshopping!

Først vil eg takke for alle god bedringsønsker og lykkeønskninger, det funka, for i dag kom eg meg på jobb igjen! Var fin i farta da eg sto opp, og følte eg hadde god til – helt til eg titta ut. Bilen var helt fullstendig nedisa, ikke det at det var så fryktelig kaldt, men tjukk tåke gjorde det umulig å skrape. Må si eg følte meg rik som lot bilen stå på tomgang i 20 min i dag før eg kjørte.

Dagens oppdatering, pissegult er kult!

Det gikk for så vidt greit på jobb, men eg merker hjernerystelsen litt enda ved at eg blir fort sliten og får skallebank. Hadde med Paracet, så det løste seg greit sammen med litt kaffe. Nå har blåveisen begynt å bli mer pissegul, så dette går veien! Det var uansett litt deilig å høre pling’et på stemplingsuret da eg stempla hjem i dag.

Etter jobben dro eg på senteret på Kløfta. Hadde noen viktige ærend der. Ett eg må fikse etter uhellet, og ett eg hadde lært av etter uhellet. Brillene mine overlevde ikke det å treffe bilen i høy hastighet, vil tørre å påstå at skallen min tåler mer enn dyre briller. Brilleland var behjelpelige, eg fikk kvittering på de ødelagte brillene så eg kan sende forsikringa, samt time hos optiker for å justere nye briller.

Deretter gikk turen tvert over handlegata og inn på skobutikken, nå skulle eg investere i en enkel, men dog lur forsikring, sånne HER. Jepp, eg er blitt ei som går med brodder. Det finnes vel ingen større kvalifikasjon til voksenlivet enn brodder? Disse skal nå plasseres i bobilen, og til og med brukes der det kan være fare for is, for eg gidder ikke blått øye igjen.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Fornuftig voksenshopping!

  1. Det er så bra at forsikringen dekker slike ting! Briller er dyre rett og slett men en nødvendighet. Ikke lenge siden jeg investerte i nye og det lå like under 10 000 lappen det… men fikk solbriller på kjøpet – og jeg bruker progressive. Men DYRT er det!

    Brodder ja.. jeg har ikke investert i det… men kanskje til neste vinter??? hehehehe nå håper jeg glatta slipper taket for denne gangen 🙂 Men god investering er det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top