Hvordan det gikk med bobilen

Føler det er minst like viktig med en oppdatering på bilen som på øyet mitt. Ukas mest stilte spørsmål er faktisk fra folk som lurer på hvordan det gikk med den, og noen har til og med ytra at den er minst like viktig som øyet. Joda, den er nok dyrere å fikse, men likevel setter eg utrolig nok egen helse fremfor en bil, selv om det er snakk om et klenodie som er verdt sin vekt i gull (bobilen ja).

Eneste merke etter meg er litt blod.

Det er nå vi skal være glad for at vi har en gammel bobil, for denne gamle røveren er nemlig like hel. Massiv sak vettu, den tåler nok ganske mye mer enn en ustø vestlending. Eneste tegn til at eg har vært der er litt blodspor, så ikke noe å fikse der. Bobil 1 – skallen min 0.

Dagens oppdatering på øye, kommer seg dette!

Angående denne skallen, det kommer seg. Nå vil det nok bli litt mørkere rundt øye et par dager, og det er vondt når eg bøyer meg, logisk nok. Ellers begynner eg å bli fin i formen, svimmelheten er så og si borte, så eg tenker eg stikker på jobb i morgen. Satser på at det går greit om eg bare ikke overanstrenger meg med tunge løft.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Hvordan det gikk med bobilen

      1. Siden det var så glatt så hadde du falt uansett….tenker du skal være glad for at du hadde litt innabords ellers hadde du slått deg ihjel😀
        God bedring 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top