Legesjekk på blåveispiken

Det blei til at eg holdt meg hjemme i dag. Godt forslått av å ha glidd på isen, og mye skallebank etter å ha skalla ned bobilen med øye, da er det greit å leges litt. Vi hadde jo ganske så riktig forsøkt å strø der vi sto parkert, men det hadde selvsagt smelta ned i isen av solsteiken på dagtid. Det var rein stålis på hele område.

Siden dette øye verkte så mye, og at eg har vært litt svimmel innimellom, bestemte eg meg for å ringe legen. De ville naturligvis ta en titt, og ba meg komme inn på en time. Det var mindre deilig å dusje med dette kuttet, men det måtte gjøres om eg skulle bevege meg i offentligheten. Tannpussen gikk det bedre med.

Et par painkillers gjør susen! (Grunnen til at den ikke er på samme side som i går er at da tok eg bilde i speilet)

Hos legen kom eg inn med en gang, det er heldigvis sjelden mye venting der, enda så flinke de er. Legen titta og kjente, og trykka så eg nesten skreik. Siden kuttet er et par dager gammelt ville hun ikke ta sjansen på å åpne opp for å se hvor dypt det var, da hadde vi risikert å gjøre det verre. Videre sjekka hun beinstrukturen uten å finne store avvik.

Resultatet hun kom frem til var at det ikke var noen brudd, kuttet er vi litt usikker på, men det skulle få gro videre i fred, og eg har sannsynligvis pådratt meg en aldri så liten hjernerystelse. Fikk beskjed om å ta det rolig et par dager, og ikke kjøre bil, så eg kjørte pent og pyntelig rett hjem igjen hvor eg har holdt sofaen og ikke gjort større anstrengelser enn å bytte kanal på TV og gått på do.

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Legesjekk på blåveispiken

  1. HUff da… skikkelig blåveis du har pådratt deg ! 🙁 Ja det er ikke bare bare å vandre rundt på stålis… skummelt rett og slett!
    God bedring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top