Da var pandemien over!

Du vet pandemien er over når du våkner med 11000 skritt på klokka og blått øye! Vi ble invitert til Finnskogen turistsenter i går, for der var det live musikk og trivelige folk. Da vi ankom var det bare å få parkert bobilen og ta med stoler ned på isen, der satt alt gjengen med bålpanne og kosa seg.

En liten Irish til forrett

Etterhvert gikk vi inn i restauranten hvor musikken skulle være, og det var et heidundrende liv, skikkelig moro. Verre var det da eg skulle legge meg etter festlighetene, for det var klink is på hele område, og grusen vi hadde strødd tidligere hadde smelta ned i isen. Var null friksjon på så og si hele område.

Glattisen er ikke til å spøke med.

Det endte med at eg glei og tryna så kraftig i panseret på bobilen, og traff tydeligvis med øye først. Klarte å ta skinnleggen og ei hofte i tillegg, så nå er det jo litt vondt her og der da. Joda, det var fest og eg var ikke edru, men likevel føler eg det innafor å skylde på isen, for der hadde eg nok glidd uansett om det hadde vært Pepsi Max i glasset.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Da var pandemien over!

  1. Off, det ser ikke godt ut. Du har min medfølelse! Men så gøy dagen og kvelden hørtes ut før dette skjedde 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top